شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

واقعیت زندگی من

بیش از چند دقیقه از رفتنش نمی گذرد و من به امید دوباره دیدنش روزمره ی خود را  

سپری میکنم. 

  

می ترسم  

ترس از روزهای آینده ، آینده ای که باید آن را بدون او بگذرانم .    

 

و می دانم 

روزهای با او بودن دیر یا زود به پایان می رسد.   

 

اینها واقعیت هایی انکار ناپذیرند.............. 

 

 ولی من نمیخواهم با فکر کردن به واقعیت هایی که در آینده با آن مواجه خواهم شد  

زندگی کنونی ام را لبریز از غم کنم.   

میخواهم با واقعیتی که هم اکنون وجود دارد زندگی کنم. 

 

میپرسید غیر از این کدام واقعیت میتواند وجود داشته باشد؟؟؟؟؟  

 

و من در جواب میگویم:   

درست است که چند لحظه از رفتنش میگذرد اما هنوز عطر وجودش را در کنارم  

احساس میکنم.......   

 

 

هنوز دست نوشته ای که از او به یادگار گرفته ام تازه است و میشود گرمی دستانش را  روی آن حس کرد.  

 

و همینطور او زمان وداع به من گفت که به زودی یکدیگر را خواهیم دید و این امید  

بخش روزهایی است که تا دیدار دوباره اش باید آنها را سپری کنم.  

 

 

آری اینها واقعیت های زندگی کنونی من با اوست و من میخواهم با این واقعیت ها به زندگی ام ادامه دهم. 

 

آرامش همراه با دلتنگی

سلام دوستای گلم حال و احوالتون چطوره؟ 

 

 امیدوارم خوب خوش باشین............ 

 

 این روزا آرامش خاصی دارم آرامشی که همیشه به دنبالش بودم و حالا بهش رسیدم.  

 با اینکه چند روز که دور از خانوادم و هر لحظه جای خالی شون رو حس میکنم اما 

 آرومم شاید دارم خودمو پیدا میکنم البته این موضوع اصلا مربوط به رفتن اونها به  

 مسافرت نمیشه چون روزی که رفتن با اینکه حتی یک دقیقه از رفتنشون هم نگذشته بود  

 

بدجوری بغض گلومو گرفت فکر میکردم دیگه احساسات سابقم رو ندارم اما دیدم نه  

 هنوزم همونطوریم دلم خیلی براشون تنگ شده با اینکه روزی دو بار بهشون زنگ  

 

میزنم ......  

 

دارم کم کم به اون حسی که میخوام میرسم خوشحالم و خدارو هزاران بار شکر میکنم 

 ازش میخوام این احساس بی نیازی رو ازم نگیره نمیخوام مثل قبلا باشم 

 

 می خوام مثل الان آرامش داشته باشم حتی اگه به جز پدر و مادرم هیچکس رو نداشته 

 باشم حتی اگه بجز اونا کسی دوستم نداشته باشه.  

 

خدایا اونا رو سپردم بهت کاری کن به سلامت برگردن امیدوارم بهشون خوش بگذره البته میدونم اونا هم الان همش به فکر دختره یکی یه دونشونن و همش میگن کاش صفورا هم  اینجا بود. 

    

 اگه درس نداشتم حتما باهاشون میرفتم دلم براشون تنگ شده.................   

 

 

تقدیم به تو .....  

تو که مانند من از عشق و احساس سخن میگویی.  

تو که با وجودت می توانم شاد باشم و غم ها را فراموش کنم. 

 

نمی دانی وقتی که میگویی این روزها بهترین روزهای زندگی ات است در قلب من چه غوغایی به پا میشود.....  

آن لحظه است که احساس میکنم دوباره تازه شده ام میتوانم شروعی دوباره داشته باشم 

  

و این همان چیزی است که تو از من خواسته ای ......... 

 

 شروعی دوباره با تو.......  

 

 

 

می نویسم  

 

می نویسم که دیگه بی تو نمی شه 

وقتی نیستی دلم دیگه شاد نمی شه  

 

                 می نویسم   اگه   پیشم  تو  بمونی

                 تا  ابد  تو توی قلبم جا  می  مونی  

 

می نویسم  می مونم  با  تو همیشه

دیگه عشقت  از دلم  جدا  نمی شه  

 

                 می نویسم   تویی   زندگی   من

                تو  هستی  مونس   تنهایی    من  

 

مینویسم که منو توبا همیم با هر بهونه

مینویسم که میسازیم زندگیروعاشقونه.  

 

 

مثل همیشه

سلام دوستای عزیزم.  

  

امیدوارم حالتون خوب باشه. 

  

اول تشکر میکنم ازتون واسه نظرای قشنگتون و ممنون که بهم سر میزنین .  

 

امروز یکی از شعرامو براتون گذاشتم که بخونین و نظر بدین..  

 

 مثل همیشه 

 

بازم مثل همیشه می خوام پیشت بمونم

برای   احساس   تو  ترانه ای  بخونم  

  

 

                           بازم  مثل   همیشه   کناره  تو   بشینم

                            وجود تو  دوباره  در  آغوشم   بگیرم 

   

 

بازم مثل همیشه میخوام بهم  قول بدی

قول بدی که تا ابد عشق خودم میمونی   

 

                          بازم  مثل  همیشه   دیدن   تو    دنیامه

                          دیدن روی  ماهت  قشنگترین   رویامه  

 

 

 بازم مثل  همیشه  قلبمو  تو  می دزدی

 وقتی اون چشماتو به چشم من میدوزی  

  

 

                        بازم مثل  همیشه  دست و  دلم  می لرزه

                       وقتی میگی عزیزم عشق به دنیا می ارزه  

  

 

  

بازم مثل همیشه میگی دوست دارم  من

بین تموم دنیا فقط  تو رو می خوام  من 

 

 

                     بازم   مثل   همیشه   چشامو   من  می بندم

                     واسه ی حس عشقت دست به دستت میدم من 

 

 

بازم مثل همیشه  زمان  سریع  می گذره

زمان با  تو بودن  داره   بازم  می گذره  

  

 

                    بازم  مثل  همیشه  میگی   برو  دیر  میشه               

                   منم  میگم   عزیزم   دلم   بی تو  پیر  میشه.   

 

 

طاقت ندارم.......

  دوست دارم از عشقی واقعی بخوانم ، از عشقی واقعی سخن بگویم . 

 

   اشکهایم سرازیر می شود زیرا که این عشق واقعی را نمی بینم .   

 

                     

 

   دلم می خواهد پرواز کنم اوج بگیرم و از این بی عشقی  دور شوم....... 

   می خواهم از تنهایی خویش فرار کنم اما ......... 

 

    اما افسوس که فرار از تنهایی روبرو شدن با عشقی خیالی است .  

 

   دیگر طاقت ندارم...................... 

احساس پاک

 

گاه این سوال برایم پیش می آید که زمانی که میگویی دوستم داری آیا حرفت را باور کنم؟؟؟؟  

 

به دل خود رجوع می کنم به من میگوید اگر دوستت نداشت برای تو نمی خواند ، برای تو نمی نوشت، برای تو......  

 

اما زمانی که به عقل خود رجوع می کنم به من می گوید تجربه زندگی 17 ساله ات ثابت کرده است که دل تو همیشه از روی احساسات پاکی که داری به نو پاسخ می دهد ، بدی ها را نمی بیند پس به دل ات اعتماد نکن.   

 

کسی که به تو میگوید دوستت دارد رهگذری است که بر روی برگهای پاییزی راه می رود و صدای خش خش برگها همان صدایی است که تو گمان می کنی می گوید دوستت دارد....  

 

 

 

من میخواهم به دل ام رجوع کنم. اما کسی احساس پاک و قلب کوچک مرا قدردان است؟؟؟؟؟  

 

عشق و بارون

سلام دوستای خوبم  

 

حال و احوالتون چطوره ؟ خوش میگذره؟ حتما خوش میگذره مگه میشه تعطیلات بد بگذره من که دارم حسابی خوش میگذرونم. 

 

 اول میخوام یه توضیح کوچولو در رابطه با پست قبلیم بدم.  

 

بعضی از دوستان گفتن که عشقی که من نوشتم فقط مال افسانه ها و لیلی و مجنون و....... و یه چنین عشقی وجود نداره.  

 

راستشو بخواین نظر من این که عشق واقعی همینه و هر حسی غیر از این یا حسه دوست داشتنه یا هوسه. 

 

 عشق اگه واقعا عشقه باید پاک و بدون هیچ انتظاری ( عشق بدون قید و شرط ) باشه.  

 

شاید بگین دارم شعار میدم ولی شعار نیست البته اینم بگم الان معنای واقعی شو از دست داده و متاسفانه خیلی ها به هوس میگن عشق.  

 

خب از الان پست امروز شروع میشه . 

 

 امروز وقتی بارون میبارید یک کاغذ و خودکار برداشتم رفتم توی حیاط .....

 

  

 طبیعت شاعرانه شده بود. 

 

 قطره های بارون روی گلهای توی باغچه میبارید بوی تازه شدن گلها رو حس میکردم اون موقع بود که این شعرو نوشتم امیدوارم خوشتون بیاد.  

 

 

                         وقتی بارون میزنه پشت شیشه  

 

                        ذهن من درگیر احساس تو میشه  

 

                        حس میکنم کنارمی مثل همیشه 

 

                          دل من بدون تو آروم نمیشه  

 

                          دوباره دل من میشه دیوونه 

  

                      قطره اشکام رو گونم میشه روونه 

  

                  شیشه داره پر میشه از بارون و اشکام  

 

                    دل من پر میشه از دوریت و دردام  

 

                   دلم شده برات قدر قطره های بارون   

 

                     تو نباشی میشکنه اونم چه آسون.  

 

 

 

عشق بدون قید و شرط

عشق باید بدون قید و شرط باشد.  

 

زمانی که به تو میگویم عاشقت هستم دیگر از تو هیچ انتظاری ندارم. 

  

 به تو نمیگویم چرا به من توجه نمیکنی؟  

 

نمیگویم چرا با من صحبت نمیکنی؟ 

  

نمیگویم چرا احوال مرا نمیپرسی؟  

 

نمیگویم چرا دلت برایم تنگ نشده است؟  

  

 نمیگویم چرا به دیدار من نمی آیی؟  

 

 نمیگویم..................................  

 

 

 

  

این سوالها برای زمانی بود که تو را دوست داشتم حال که عاشقت شده ام به تو میگویم.......  

 

میگویم عاشقت هستم بدون اینکه چیزی از تو بخواهم. 

 

 میگویم برایت بهترین ها را آرزو دارم حتی اگر احوال من برایت بی اهمیت باشد.  

 

میگویم میخواهمت حتی اگر به من توجهی نکنی. 

 

 میگویم قلبم از آن توست حتی اگر دلت برایم تنگ نشود.  

 

میگویم همیشه به یادت هستم حتی اگر تو را نبینم.  

 

میگویم................................  

 

آری عشق زمانی معنای حقیقی خود را نشان میدهد که بدون قید و شرط  باشد.   

 

سلام دوستای گلم 

 

خوبین ؟ شما که حال منو نمی پرسین   

 

در هر صورت دوباره سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم اگه مسافرت رفتین به سلامت برگردین به یاد منم باشین که 9 ساله  مسافرت نرفتم البته تابستون 88  رفتم نیشابور که فکر میکنم واسه کسی که مشهد زندگی میکنه نیشابور نمیتونه مسافرت باشه در اصل بیرون شهر به حساب میاد.  

 

راستش با اینکه سال جدید شده اما دیروز به جز چیزای غمگین به ذهنم مطلب دیگه ای نرسید . 

 

دوستتون دارم به من سر بزنین تا از حضورتون انرژی بگیرم.  

 

در درون ذهن من هرگز نمی میرد کسی

                                       مرگ احساس مرا ماتم نمی گیرد کسی 

رفته ام من سالها از خاطرات این و آن

                                      یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی.