شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

عشق و بارون

سلام دوستای خوبم  

 

حال و احوالتون چطوره ؟ خوش میگذره؟ حتما خوش میگذره مگه میشه تعطیلات بد بگذره من که دارم حسابی خوش میگذرونم. 

 

 اول میخوام یه توضیح کوچولو در رابطه با پست قبلیم بدم.  

 

بعضی از دوستان گفتن که عشقی که من نوشتم فقط مال افسانه ها و لیلی و مجنون و....... و یه چنین عشقی وجود نداره.  

 

راستشو بخواین نظر من این که عشق واقعی همینه و هر حسی غیر از این یا حسه دوست داشتنه یا هوسه. 

 

 عشق اگه واقعا عشقه باید پاک و بدون هیچ انتظاری ( عشق بدون قید و شرط ) باشه.  

 

شاید بگین دارم شعار میدم ولی شعار نیست البته اینم بگم الان معنای واقعی شو از دست داده و متاسفانه خیلی ها به هوس میگن عشق.  

 

خب از الان پست امروز شروع میشه . 

 

 امروز وقتی بارون میبارید یک کاغذ و خودکار برداشتم رفتم توی حیاط .....

 

  

 طبیعت شاعرانه شده بود. 

 

 قطره های بارون روی گلهای توی باغچه میبارید بوی تازه شدن گلها رو حس میکردم اون موقع بود که این شعرو نوشتم امیدوارم خوشتون بیاد.  

 

 

                         وقتی بارون میزنه پشت شیشه  

 

                        ذهن من درگیر احساس تو میشه  

 

                        حس میکنم کنارمی مثل همیشه 

 

                          دل من بدون تو آروم نمیشه  

 

                          دوباره دل من میشه دیوونه 

  

                      قطره اشکام رو گونم میشه روونه 

  

                  شیشه داره پر میشه از بارون و اشکام  

 

                    دل من پر میشه از دوریت و دردام  

 

                   دلم شده برات قدر قطره های بارون   

 

                     تو نباشی میشکنه اونم چه آسون.  

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
بابک یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://babak2.blogfa.com

سلام .شعرت قشنگ بود ولی نسبت به شعر های قبلیت انگار یه ذره سبک تر شده .

فرخ دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ http://chakhan.blogsky.com

سلام .. اسمت منو یاد اولین عشق نیما یوشیج انداخت . . .
صفورا ! دختری از یوش که تونست نیما رو شیفته ی خودش بکنه و بعدها برای همیشه از هم دور شدند و. . . اما عشق صفورا باعث شد که منظومه "افسانه" سروده بشه و این منظومه نیما رو بر سر زبونها انداخت ! امیدوارم روزی کسی که لایق تو باشه ، برای احساس پاکت قشنگترین سروده رو خلق کنه .
به من هم سری بزن . . شاید چیز مناسبی گیرت اومد !

مهدی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ق.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام - صبح بخیر- خوش بحالتون بخاطر بارون- ماکه برامون افسانه شده بارون- چند ماهه بارون ندیدیم-کویری هستیم ومنتظر یه قطره بارون- واسه همین نمی تونیم شعر بگیم چون هوای کویر شاعرانه نیست(!!!!!!!!)
حال واحوال چطوره- تعطیلات خوش میگذره- رفتین حرم التماس دعای مخصوص.... موفق باشین----یاحق
یک سبد بابونه از من دشت و صحرا مال تو

نسترن ،مریم، شقایق ،این همه گل های زیبا مال تو

شهر در خواب آسمان آرام و دل لبریز عشق

راستی از شب نگفتم مال من یا مال تو؟

من به کهنه خاطرات تلخ وشیرین دل خوشم

لحظه های روشن و سرسبز فردا مال تو

یک نگاه بی ریا و ساده از تو سهم من

مهربانی عاطفه جان و دل من مال تو...

پرستیدنی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://deeba.blogsky.com

حس خوبیه
بالاخره من هم احساسش کردم
مس تو که حسش کردی

خوشحالم که این فاصله زیاد نبود

مهدی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://parsamahdi.blogfa.com



سلام- ممنون از لطفتون- من خوبم- ازاینکه دعاگوی ما هستین درحرم ممنون شما هستم- موید باشید-ظهرتون خوش


مهدی سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ق.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام- صبح بخیر- حال واحوال چطوره؟ خوبین خوشین سلامتین؟مشهد هواش گرم شده یا هنوز سرده؟راستش میخواستیم بیاییم مشهد ترسیدیم از سرماش گفتم بچه ها سرما میخورن واسه همین منصرف شدیم ازاومدن......
یه سئوال میدونین سربیشه کجاست؟
این شعر از ترانه های رضا صادقیه تقدیم به شما دوست عزیز.
دورم از تو . اما با تو . لحظه ها را زنده هستند
بازهم از تو . پرم از تو . واسه تو رویای خستم

خوبه دیروز . با تو هر روز . از تو با خدا میخونم
توو خیالت . توی حالت . باز توی کما میمونم

دورم از تو . اما با تو . لحظه ها را زنده هستند
بازهم از تو . پرم از تو . واسه تو رویای خستم

خوبه دیروز . با تو هر روز . از تو با خدا میخونم
توو خیالت . توی حالت . باز توی کما میمونم

تا وقتی کنارمی میدونم . تا وقتی بهارمی میتونم
دیگه طاقت دوریت ندارم . دیگه نمیتونم

تا وقتی کنارمی میدونم . تا وقتی بهارمی میتونم
دیگه طاقت دوریت ندارم . دیگه نمیتونم

کتایون سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://goodmorning.blogfa.com/

شعر قشنگیه

در جایی دیدم نوشتی که کسی نمیاد سلامی بکنه.اومدم بگم سلام دوست جدید:)

مهدی سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام- دیگه ظهرتون بخیر- منم خوشحالم ازاینکه دوست خوبی مثل شما دارم
علت انصراف آخه بچه ی کوچیک داریم تازه سرماخوردگیش خوب شده بود ترسیدیم دوباره مریض بشه نکه خیلی ضعیفه مثل باباش برا همین نیومدیم مشهد.....
ما اصالتا اهل سربیشه هستیم ولی ساکنش نیستیم فعلا-سربیشه یکی از شهرهای استان خراسان جنوبیه... تعجبه نمی شناسین فاصله اش تا بیرجند۷۵کیلومتره قدیما ما هم استانی محسوب میشدیم اما باتقسیماتی که شد ما جدا شدیم ازشما......
بازم تعجبه شما شاعرا که باید با ترانه ها آشنا باشین.....
بهرحال ممنون وتا بعد بدرود....

مهدی چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ق.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد صبح زیبایی بهاریتون بخیر وشادمانی باد.
سلام- صبح بخیر
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید،... رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن.

هادی چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://mehreaabi.blogfa.com

سلام
خدا قوتت بده
شعری که گفتی بسیار با احساس بود
ممنونم از حضور گرمت. سال نو بر شما هم مبارک باشه انشاالله...
امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و سلامتی پیش رو داشته باشی
با احترام: هادی - مشهد [گل]

محمدعلی چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

فکر کنم در آینده بتونی شاعر بشوی. فعلا اینهایی که میگویی بیشتر معر است تا شعر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهدی چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام.ظهرتون به گرمی آفتاب بهاری.خسته نباشین- حال واحوالتون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تقدیم به شما:
برقرار باشی سبز
گل من تازه بمون
نفسم پیش کش تو
جای من زنده بمون
باغ دل بی تو خزون
موندنی باش مهربون
تو که از خود منی
من و از خودت بدون

غزل و قافیه بی تو
همه رنگ انتظاره
این همه شعر و ترانه
همه بی عطر و بهاره
موندنی باشی همیشه
لب پائیز رو نبوسی
نشه پر پر شی عزیزم
مهربون گلم نپوسی

برقرار باشی سبز
گل من تازه بمون
نفسم پیش کش تو
جای من زنده بمون
باغ دل بی تو خزون
موندنی باش مهربون
تو که از خود منی
من و از خودت بدون

غزل و قافیه بی تو
همه رنگ انتظاره
این همه شعر و ترانه
همه بی عطر و بهاره
موندنی باشی همیشه
لب پائیز رو نبوسی
نشه پر پر شی عزیزم
مهربون گلم نپوسی

استاذنا چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.ostazona.blogfa.com

"خانه تکانی" رسم قدیمی همه ی "منتظران" بهار است؛

خانه تکانی دل را برای بهار دل ها، مهدی زهرا (عج) فراموش نکنیم.



سارا پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.parishun.blogsky.com

سلام من آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد