شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

احساس پاک

 

گاه این سوال برایم پیش می آید که زمانی که میگویی دوستم داری آیا حرفت را باور کنم؟؟؟؟  

 

به دل خود رجوع می کنم به من میگوید اگر دوستت نداشت برای تو نمی خواند ، برای تو نمی نوشت، برای تو......  

 

اما زمانی که به عقل خود رجوع می کنم به من می گوید تجربه زندگی 17 ساله ات ثابت کرده است که دل تو همیشه از روی احساسات پاکی که داری به نو پاسخ می دهد ، بدی ها را نمی بیند پس به دل ات اعتماد نکن.   

 

کسی که به تو میگوید دوستت دارد رهگذری است که بر روی برگهای پاییزی راه می رود و صدای خش خش برگها همان صدایی است که تو گمان می کنی می گوید دوستت دارد....  

 

 

 

من میخواهم به دل ام رجوع کنم. اما کسی احساس پاک و قلب کوچک مرا قدردان است؟؟؟؟؟  

 

نظرات 16 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://5saljafa.blogfa.com

با سلام حلول سبز ترین فصل سال بر شما مبارک!
حضورتان را ارج می نهیم.[گل]
http://5saljafa.blogfa.com

دوست پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ

چه جنگ بی حاصلیست بین عقل و دل، آنگاه که می گویی «دوستت دارم»
عقل می گوید: دوستت دارمش را باور مکن!
اما دل می گوید: باور کن!
و باز عقل می گوید: تو غافلی و ساده دل که صدای ناله برگهای پاییزی به زیر گامهای بی احساسش را به «دوستت دارم» تعبیر می کنی!
و من می پرسم: کجاست احساس واقعی و پاک؟

بابک جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://babak2.blogfa.com

سلام .دل پاک که واسش رفتن معنی نداره .پاک بمونید

مهدی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

دوستم داشته باش ، دوستم داشته باش

بادها دلتنگند ، دستها بیهوده ، چشمها بیرنگند

دوستم داشته باش

شهر ها میلرزند ، برگها میسوزند ، یادها میگندند

باز شو تا پرواز ، سبز باش از آواز ، آشتی کن با رنگ ، عشق بازی با ساز

دوستم داشته باش

سیبها خشکیده ، یاسها پوسیده ، شیر هم ترسیده

دوستم داشته باش

عطرها در راهند ، دوستت دارم ها ، آه ... ، چه کوتاهند

دوستت خواهم داشت ، بیشتر از باران ، گرم تر از لبخند ، داغ چون تابستان

دوستت خواهم داشت ، شادتر خواهم شد ، ناب تر روشن تر بارور خواهم شد

دوستم داشته باش

برگ را باور کن ، آفتابی تر شو ، باغ را از بر کن

دوستم داشته باش

عطرها در راهند ، دوستت دارم ها ، آه ... ، چه کوتاهند

خواب دیدم در خواب ، آب آبی تر بود ، روز پر سوز نبود ، زخم شرم آور بود

خواب دیدم در تو ، رود از تب میسوخت ، نور گیسو میبافت ، باغچه گل میدوخت

دوستم داشته باش

عطرها در راهند ، دوستت دارم ها ، آه ... ، چه کوتاهند

سلام- صبح بخیر- حال واحوالتون چطوره-۱۳ خوش گذشت؟

تنهاترین تنها شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.omramtoei.blogfa.com

سلام سلام

امیدوارم روز طبیعت بهت خوش گذشته باشه و حالت خوب باشه

اگه میشه یه سری هم به من بزن

آخه آپ کردم [نیشخند][نیشخند]

منتظر بودی نه!!!

پس بدو بیا [گل][لبخند]

منتظر نظراتت هستم موفق و سربلند باشی [بدرود]

مهدی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام این حرفا ازشما بعیده ناسلامتی شما شاعرین می تونین از تمامی لحظات به نحو شایسته استفاده کنین شعر بگین یا گیتار بنوازین ولحظات شادی رابراتون محیا کنین
ای ول با با شماچرا هنرمدین ماشاا....
مشهد که کلی جای تفریحی ودیدنی داره استفاده کنین از این جاها- برین پدیده شاندیز لذت ببرین از خوراکی هاش مخصوصا شیشلیک -جوجه کبابش وببرین ماشینهاش (بنز یا ۲۰۶)- برین پارک ارم- سرزمین موج های آبی روزهای زوجش مال خانم هاست- برین طوس حافظ زندان هارون- طرقبه و........
برین بازار خرید کنین .....بازم بگم یابسه....
حرم که از همه جا قشنگ تره فضای روحانی ومعنوی براآرامش روح وروان برا ماهم دعا کنین.....
ممنون از حظورتون- موفق باشید

رضا شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
به من هم سری بزن صفورا خانم

رضا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

ای وای ما چقدر در حوزه سیاست تفاهم داریم.ولی نه عزیز جان این فقط یک دل نوشته بود و رابطه ای من با آنها برقرار میکنم.چرا نخواستی صحبت کنیم ها؟ من فقط میخوام چیزی یاد بدم و چیزی هم یاد بگیرم.

مهدی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام ظهر بخیر بی معرفت شدی دیگه جواب منو هم نمی دی!
عیبی نداره ماکه همیشه به شما سرمیزنیم....
ایشاا... سالمو سلامت باشین

مهدی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام ممنون ازحضورتون
وای چقدر بد!!! آخه شما که ۱۷سالتونه کوچولو که نیستن دیگه!
من پسرمو از الان تنهایی می فرستم بیرون که فردا توی اجتماع واسه خودش مردی بشه بتونه از حقش دفاع کنه..
تعجبه...
ایشاا.. هروقت اومدیم مشهد اطلاع میدم به شما به اتفاق خانواده ی ما با هم میریم جاهای دیدنی رو ببینیم که دلتون بازشه روحیه تون عوض شه//// موافقید؟
اتفاقا تابستون سال قبل اومدم مشهد یه هفته اونجا بودیم باخانم بچه ها..........
زیاد حرف زدم ببخشید- ایشا ا... سالم وتندرست باشید درکنار خانواده ی محترم- موید باشید

آرش یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.picturs.blogfa.com

سلام.
آپممممممممممممممممممم.
سر بزنی خوشحال می شم.

مهدی دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام صبح بخیر دوست عزیز.
زندگی رسم خوشایندی است که خنده وشادمانی زیباترین عنصر آن است
پس ای دوست لبخند بزن وبگذار آسمان با تمامی پرندگانش بسوی تو بیایند
ومهربانانه روی شاخه ی عشق برایت دست تکان دهند.

سعید چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ق.ظ

دوستت دارم" را

من دلاویزترین شعر جهان یافته ام!

این گل سرخ من است!

دامنی پر کن ازین گل که دهی هدیه به خلق،

که بری خانه دشمن!

که فشانی بر دوست!

راز خوشبختی هر کس به پراکندن اوست!

در دل مردم عالم ،به خدا،

نور خواهد پاشید،

روح خواهد بخشید.))

تو هم ،ای خوب من!این نکته به تکرار بگو!

این دلاویزترین شعر جهان را،همه وقت،

نه به یک بار و به ده بار،که صد بار بگو!

(دوستم داری؟)را از من بسیار بپرس!

(دوستت دارم)را با من بسیار بگو

" زنده یاد فریدون مشیری"

سعید چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ق.ظ

روزگاری فرزانه ای در وصف عشق گفته بود
همه ی ما آدمها مثل همیم و آنکسی که ما دوستش داریم و عاشقش هستیم
مثل خود ماست
منتهی ماها عیبمون اینه که نگاهمون ذره بینیه
ذره بین خاصیتش بزرگ نماییه
وقتی با این دید به آدما نگاه کنیم آدما رو بزرگ می بینیم
اما اگه ذره بینو یه ذره زاویه دیدشو تغییر بدیم
می بینیم
که نه بابا اون آدم خیلی هم بزرگ نیست
ما بزرگش کردیم
حالا ما هم بعضی اوقات نگاهمون اینجوری میشه به آدمای دور برمون
اونایی که واقعا دوستمون دارن وما هر روز از کنارشون رد میشیم و نمی بینیم ممکنه خیلی ریزنقش تر از دیگران باشن
اما در ذات خودشون ویژگی هایی دارن که آدمو به خودشون جلب می کنن
منتهی ما آدما همیشه گرفتار همین نگاه ذره بینی هستیم
وقادر به دیدن این آدما نیستیم
اما ذره بینو برداشتیم داریم دنبال اون آدمایی بزرگ ساخته ذهنمون می گردیم

سعید چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ

از گذشته ها نیک بیاموز

اما مگذار آینده ات را رقم بزنند

وفراموش کن هرخطای رفته دیرینه ات را

و شادمان باش دردنیایی زیست میکنی سرشاراز فرصت ها

و خوش باش

واین حقیقت را قدر بدان

که توراقدرتها و استعدادهایی خداداد است

یگانه وتنها ازآن تو

و هیچ نهراس که آنان را خوب به کارگیری

شایسته باش انقدر که بتوانی

بکوش که ناامید نشوی

آنگاه که گردون به مراد نمی چرخد

وهرانچه میتوانی انجام بده

تا اینکه از این جهان دنیایی بسازی بهتر

دنیایی بهتر برای زیستن

هشدار!

زندگی همواره آسان نیست

اما این زمان محدودواین کار دشوار

میتواند همان باشد که تو میخواهی

آینده در انتظارتوست

...
و
چشم انتظارم آینده زیبا و رویایی ات را در پس سالهای نیامده بنگرم و نیک برایت آرزوها دارم ...
تو خودت می دانی که کلاف سردر گم هستی اگر به میل های بافتنی تو درگیر شود پوششی میبافد بهتر از برگ درخت و نگاهی که تو را می پاید ...
..
با ارزش ترین چیز در زنده گی این نیست که چه داریم، این است که چه کسانی را داریم....

مقاطع زندگی )) نقاط عطف جاده زندگی آدماست ... لحظه های کوچیک یا کم اهمیت نیست
در ( مقطعی از زندگی ) همه ما ... کهکشان عمرمون با رد پای یه ستاره دنباله دار برای مدتی نورانی میشه ...باید منجم خوبی باشی و..
راستی ( مقطع زندگی) یه برشه ... یه جایی, یه زمانی , شروع میشه ..یه جایی, یه زمانی ,تموم میشه ...بعد تبدیل میشه به یه خاطره
فکر کن
در گذرگاه زمان ..خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی خود میگذرد
عشقها می میرند ......
رنگها رنگ دگر میگیرند ...
و فقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جا می ماند
امروز با هم هستیم اما .....
نمیدونم که در تاریکی فرداهای زندگی .. همدیگرو خواهیم شناخت یا مثل دوتا غریبه از کنار هم رد میشیم بی هیچ سلامی
خیلی حرف زدم نه ؟؟؟
ببخش
فرصتها اندک هستند ....و قلم من فقط گاهی قدرت نوشتن داره
شاید روزی اندک بضاعت من در نوشتن بتونه سوالهای بیشمار تو رو بی جواب نگذاره
برات سلامتی روز افزون میخوام و شادی
و همه چیزای خوب رو
یادت نرود :
من کنار دیوار ، پای آن کاج بلند ، آرزوهایت را به تجلی خواهم نشست

پرستیدنی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ http://deeba.blogsky.com

من فکر می کنم واقعا دوست داره
چون اگه نداشت نمی گفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد