شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

واقعیت زندگی من

بیش از چند دقیقه از رفتنش نمی گذرد و من به امید دوباره دیدنش روزمره ی خود را  

سپری میکنم. 

  

می ترسم  

ترس از روزهای آینده ، آینده ای که باید آن را بدون او بگذرانم .    

 

و می دانم 

روزهای با او بودن دیر یا زود به پایان می رسد.   

 

اینها واقعیت هایی انکار ناپذیرند.............. 

 

 ولی من نمیخواهم با فکر کردن به واقعیت هایی که در آینده با آن مواجه خواهم شد  

زندگی کنونی ام را لبریز از غم کنم.   

میخواهم با واقعیتی که هم اکنون وجود دارد زندگی کنم. 

 

میپرسید غیر از این کدام واقعیت میتواند وجود داشته باشد؟؟؟؟؟  

 

و من در جواب میگویم:   

درست است که چند لحظه از رفتنش میگذرد اما هنوز عطر وجودش را در کنارم  

احساس میکنم.......   

 

 

هنوز دست نوشته ای که از او به یادگار گرفته ام تازه است و میشود گرمی دستانش را  روی آن حس کرد.  

 

و همینطور او زمان وداع به من گفت که به زودی یکدیگر را خواهیم دید و این امید  

بخش روزهایی است که تا دیدار دوباره اش باید آنها را سپری کنم.  

 

 

آری اینها واقعیت های زندگی کنونی من با اوست و من میخواهم با این واقعیت ها به زندگی ام ادامه دهم. 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
لعیا یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

◆★افزایشاماربازدیدوبلاگشما★◆ یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://Centerbox.ir

با ثبت لینک وبلاگتان در لینک باکس ما بازدید وبلاگ خود را دو برابر کنید!!!
لینک شما بصورت خودکار و بدون نیاز به تایید مدیر نمایش داده میشود!
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وبلاگ شما، لینک شما به اول لیست لینکها انتقال پیدا میکند. مثلا اگر شما در روز 1000 بازدید کننده داشته باشید، لینک شما 1000 بار به اول لیست انتقال پیدا میکند!
عدالت در این سیستم رعایت شده و حق به حق دار میرسد.
سیستم ما کاملا هوشمند بوده و بعد از مدتی بازدید کنندگان وبلاگ شما را تا حد چشم گیری افزایش میدهد!!!
سایت:
سنتر باکس: www.CenterBox.ir

مهکامه یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

می شه بگی منظورت چیه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

You can generally judge exactly how unpopular something is by a political party's desire to tie the opposition to it. So it's telling that the GOP is now attacking Obama's health-care law because it will … create jobs at the IRS (and I thought they were worried about unemployment

حسین دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ


خواهم رفت ... بی نام و نشان ...

خواهم رفت ...

تا دنیا را برای کسی با کلماتم تلخ نکنم ...

تا زندگی را برای کسی با جملاتم کوچک نکنم ...

خواهم رفت ...

تا دلگرفتگی هایم نیز بی نام و نشان تر شوند ..

خواهم رفت تا ....

....

همه بهانه ای است برای سرگرمی دوباره میان طوفان های زندگی ...

خواهم رفت تا کسی به من نخدد و کسی برایم نگرید ...

من تنها محتاج خوانده شدن بودن نه هیچ چیز دیگر!

....

بی نام تر و بی نشان تر ...

...

اگر گذرت به این خطوط افتاد دعایم کن به سادگی رفتن از این صفحه مجازی از صفحه ی روزگار هم بروم! که بودن یا نبودنم برای تمام تاریخ بی تفاوت است .. و گاه به گاه برایم خودم نیز!

...

۲۸ سال بار زندگی همه را به دوش کشیدن از من آدم فرسوده و پیر و خسته ای ساخته است که دیگر با خط به خط شعر و شنیدن تمام تصنیف های دل انگیز به آسمان نمی رود ...



۲۸ سال نا فهمیده شدن از سوی هیچ کس و نه نادیده شدن - بلکه دیده شدن به هزار چشم انتظار از من انسانی ساخته پریشان و گریان و مضحکهء دست دوستان و دیگران!

....

دیگر هیچ چیز شادم نمی کند ... بی امید و بی هیچ آرزویی تنها برای فرار از بارهای کوچک و بزرگ امروز و فردا را می گذرانم ...

...

خداحافظ

...

حسین دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

دعایت می کنم برای آنکه تمام آروزهایت توام با حمکت الهی و قرین خیر و رحمتش باشد ...

دعایت می کنم برای آنکه دغدغهء دقایق حقایق را نپوشاند ... و حقایق نیز تو را از دقایقت باز ندارد ...

دعایت می کنم برای آنکه روزهایت را به نهایت سپری کنی ...

دعایت می کنم برای آنکه شبهایت به آرامشی بی منتها بگذرد ...

تو نیز

دعایم کن دنیا را همانگونه که هست بپذیرم و آدمهایش را نیز!



به دعایت محتاجم....

پرستیدنی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://deeba.blogsky.com

مهکامه راست میگه
میشه بگی منظورت چیه ؟
یا بهتر بگم منظورت کیه ؟

امیدوارم که بهش برسی

حسین سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ق.ظ

دوست کیست ؟
کسی که با او شهامت آن می یابی که خودت باشی،با او روح تو عریان حضور می یابد .

کسی است که از تو می خواهد که صورتک ازچهره برداری وفقط آن باشی که هستی .

از تو نمی خواهد که بهتر یا بدتر باشی .

وقتی با او هستی احساس زندانی را داری که بی گناهی اش به اثبات رسیده است .

نیازی به آن نیست که در برابر او جبهه بگیری .

بتوانی آنچه که می اندیشی بر زبان بیاوری ، آنچه واقعا در دل داری .

آن ناسازگاری هایی که باعث شده دیگران از تو قضاوت درستی نداشته باشند .

با او آزادانه نفس میکشی .

در برابر او می توانی به نارسایی ها ، حسادت ها ، تنفرها ،اخگرهای شریرانه ، پستی ها و پوچی های وجودت اعتراف کنی ؛

و با چنین اعترافی ، خواهی دید که چگونه همه رخت بر می بندند و

در اقیانوس سپید وفاداری دوست محو می شوند .

او درک می کند ، با او نیازی نداری که مواظب باشی ،

می توانی با او درشتی کنی ، بی توجه باشی و تحملش کنی .

بهتر از همه می توانی با او ملایم باشی ، تفاوتی نمی کند .

او دوستت دارد ؛ همچون آتش است که پالایش می کند .

او می فهمد ، آری می فهمد.

با او می توانی گریه کنی ، نغمه سرایی کنی ، بخندی ،دعا کنی .

در آشکار و نهان او شاهد است ، می داند و بر تو عاشق است .

دوست کیست ؟ باز می گویم :

” کسی که با او شهامت آن می یابی که خودت باشی . “
وحرف آخرم
اینکه
دوست تو ، حاجات برآورده توست ! او کشتزار توست که در آن با مهر بذر می افشانی و با سپاس درو می کنی . او سفره تو و اجاق توست ! زیرا با گرسنگی به نزد او می آیی و برای آرامش و صفا ، او را می جویی ! "
به نظر من دوستی با ارزش و زیباست و داشتن دوست خوب ، بزرگترین ثروت دنیاست !
موفق باشی

حسین سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:20 ق.ظ

دل من محکمه ایست که به من می گوید همه را دوست بدار به همه خوبی کن و اگر بد دیدی دل به دریای محبت بزن و بخشش کن اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری
دکتر شریعتی

حسین سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ق.ظ

دوست کیست ؟ باز می گویم :

” کسی که با او شهامت آن می یابی که خودت باشی
و دوست واقعی همان خداییست که همیشه هست .او هیچگاه فراموشمان نمیکند حتی اگر ما دوست خوبی برایش نباشیم

خدای من دوستت دارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

میشه این متن انگلیسی نظر یکی از بیننده هات رو ترجمه کنی؟ من که متوجه نشدم چی گفت. ظاهرا یک خبر سیاسیه!
انگار بدون اینکه نظرات رو بخونی فقط برای اینکه تعدادشون بیشتر بشه تایید می کنی

گلم من به نظرش احترام میذارمو تاییدش میکنم اگه بخوام واسه تعداد تایید کنم خیلی ها میان به خط میخی یه چیزی مینویسن پس اونارو هم تایید میکردم اونوقت تعداد نظرات میشد ۴۰ تا

حسین چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ

فرق هست بین کسی که وقتی می رود رفته ، با کسی که وقتی می رود انگار هنوز هست !

اسمش را بگذار خیال ، گمان ، توهم ، تصور ، هر چیز ! اما انکارش نکن ... "

....................

گاهی نباید گفت.گاهی باید شنید.
کلمات گاهی حتی بیشتر از آنچه تصورش را می کنیم٬ تاثیر می گذارند.گاهی تا عمق جان

نفوذ می کنند.می کوبانند.نابود می کنند.می شکنند.گاهی نوید آرامش اند برای دل

هایمان.گاهی حتی برای فراموشی اندکی از سختی ها و یا حتی برای آسودگی خیال از بابت

لغزش های ناخواسته ی عزیزانمان.
گاهی نوازش٬گاهی لبخند٬گاهی بغض و... اشکهایمان٬خلوص حرف هایمان هستند.حرف

هایی که در خود همراهی را دارند.همراهی یک دوست٬تلاش برای لبخند٬برای آرامش٬برای

یاد کردن هر آنچه خوب است و برای فراموشی سیاهی های تلخ.


حرف هایی برای دل سپردن به آینده.برای همراه شدن با تمام اتفاقات٬تمام پیشامد های

روبرو.برای مقابله با موانع.برای تلاش در برابر سختی ها.و برای امید.


حرف هایی که با آنها باور کنیم که برای یکدیگر اهمیت داریم٬ارزش قائلیم٬و می فهمیم.معنای

خنده ها ٬بغض ها و صداهای گرفته را می فهمیم.حرف هایی که معنای دوستی

هستند.معنای همراهی٬معنای کوشش برای همدیگر٬برای خوب بودن و بهتر بودن

.
گاهی در سکوت بشنویم اما٬بهتر است.در سکوت بخوانیم چشم های یکدیگر را٬و بیاندیشیم

چیست که باید در این سکوت پیدایش کنیم؟...


دوست من...


امیدوارم برق چشمانمان همیشه حکایت شادمانی و سرخوشی و عشق باشد.عشق به هم

نوع٬عشق به خدا.


انسان بدون عشق٬نبود.چون خدا بدون عشق ٬ انسان را نیافرید.با عشق آفرید و هدف داشت.


خدایا...مددی



.....

برات سلامتی

می خوام

وهمه چیزای خوب را....

مهدی غلامی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.mahdigholami.ir

می دانم دل تنگی
می دانم خسته ای
می دانم دل سردی
اما یکی هست که تو خبر نداری و دل تنگ توست
یکی هست که تا لحظه ی دیدار دوباره روزها را سپری کند
این درد سختی است انتظار و دلتنگی
من این دردها را کشیدم و می دانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد