شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

عصر غم

            عصر ما عصر فریبه  

 

                                 عصر اسمای غریبه 

  

          

            عصر پژمردن گلدون  

                                

                                چترای سیاه تو بارون 

 

             

            شهر ما   شهر شلوغ  

 

                              وعده هاش همش دروغه  

           

             

           آسمونش    پر  دوده  

 

                              قلب   عاشقاش    کبوده 

   

 

          کاش تو قحطیه شقایق 

  

                              بشینیم  توی  یه   قایق  

             

 

         بزنیم   دلو  به   دریا   

  

                              من  و  تو  تنهای  تنها   

 

 

        اونقدرمیریم که ساحل 

 

                               از  منو  تو بشه غافل  

            

 

         قایقو  با  هم میرونیم  

 

                             اونجا  تا  ابد  می مونیم  

   

 

        جایی  که نه  آسمونش 

  

                            نه    صدای   مردومونش  

             

 

        مثل   اینجا    دروغی  

                             و        آهنی       نیست   

 

 

        پس  گلم  یادت   بمونه 

 

                             کسی   هم    اینو    ندونه  

            

 

        زنده  بودیم  اگه   فردا  

  

                              وعده ی  ما    لب    دریا.  

  

  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
داش آکل پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://dashakol.blogsky.com/

ریز مینویسی نمیشه براحتی خوند...

کاوه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

هرچند ازت خیلی دلخورم ولی این کامنت رو برات میذارم.
بهتره شعرت رو اینجوری بنویسی
عصر ما عصر فریبه،
عصر اسمای غریبه
عصر پژمردن گلدون،
چترای سیاه تو بارون
شهرما شهرشلوغه،
وعده هاش همش دروغه
آسمونش پر دوده
قلب عاشقاش کبوده
....
ضمنا این قسمتش اصلا به هم نمیاد. خط دوم اصلا شعر نیست. یک خط توضیح در باره چیزیه که می خوای بگی. بهتره یا درستش کنی یا حذفش کنی

جایی که نه آسمونش نه صدای مردومونش

مثل اینجا دروغی و آهنی نیست


شهاب جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

دوست خوبم سلام
زیبا بود

مسعود شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ق.ظ

شانه هایم، شکوه پرواز را حس می کنند.


حالا هوای سرشار از شوقی را نفس می کشم که پاییزهای زرد سپری شده را رنگ می زند.


باید به فکر ترانه شدن با جوانه های باران باشم.


باید بار دیگر آفتابی شوم و خورشید را در آغوش بکشم؛ حالا که از جنس نورم.

....

خدای من:

من صداقت را انتخاب می کنم

ودیگران راستگو می شوند.من عدالت را رعایت می کنم مردم حق مرا

محفوظ می دارند.

من عشق می ورزم ومردم آرامش می یابند.

من آرزوهای آزمندانه را کنار می کذارم و نهال های آرزو در همه جا می روید.

آِری همه چیز از من آغاز میشود....

مسعود شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام ...

وقتی همه نگاه ها به دست توست دیگر رویی نداری که به دست دیگری نگاه کنی...

وقتی همه تو رو کامل بدونن دیگه حق اشتباه نداری و اگه اشتباهی هم کردی یهو کوچیکت میکنن ...

همه میگن انسان جایز الخطاست اما خیلی ها که اینو میگن بهش عمل نمیکنن و فقط حرف میزنن و میگن و میگن و میگن ... اما حاضر نیستند اون خطا رو ببخشند!

من و تو هم یه ظرفیتی دارم ... آخرش میرسم به آخرش و یه خط پایانی هست یه جا ...

تغییر میکنم ...عوض میشم ... دیدم به دنیا و آدما عوض میشه ... همه دارن تغییر میکنن

اما چرا این تغییرات اینجوریه ... چرا هر چی میریم جلو یه جا کم میارم ...نمیدونم کجا اشتباه اساسی کردم اما اشتباه کردم ... اما کافیه

یه جرقه تو ذهنمون یه تلنگر شاید کافی باشه تا یادمون بیاد کجا بودیم ...

انگار دور شدیم از زندگی ... از همه از هیچی

دوباره به دنیا بیا



نپرس چطور؟ نپرس چگونه ؟



اراده کن



چشمهایت را ببند و باز کن !



این تولدی دیگر است

افشین شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.hasratman.blogfa.com

به کودکی گفتند : عشق چیست؟ گفت :بازی ...
به نوجوانی گفتند: عشق چیست؟ گفت: رفیق بازی...
به جوانی گفتند: عشق چیست؟ گفت: پول و ثروت...
به پیر مردی گفتند: عشق چیست؟ گفت: عمر ...
به عاشقی گفتند : عشق چیست؟ چیزی نگفت آهی کشید و سخت گریست ...

اپم اپم [گل][گل][گل]

افشین جنازه یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.azi-jon.blogfa.com

سلام دیگه به ما سر نمی زنی چند تا شعر گذاشتم اگه وقت کردی بخونش
نظرم یادت نره
راستی نظرت در مورد عشق هم برام بگو.

تنهاترین تنها یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.omramtoei.blogfa.com

سلام!___¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤____آپم___¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم_¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_حتما__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بهم سر بزن____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__منتظرتون__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________هستم._____¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

شعر قشنگی بود

افشین یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.hasratman.blogfa.com

سلام خوبی من واسه شعرت نظر دادم ولی نت بهم ریخت حتما ثبت نشده من فکر کردم ثبت شده ببخشید دیگه

علی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://apadana-1.blogfa.com

سلام آبجی گلم شعر قشنگیه از خودته؟
من آپم زودی بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد