شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

بی تو من تنهام

سلام امیدوارم خوب و خوش باشین ....  

چند روز که یکی از ترانه های آرش رو مدام گوش میدم  

تا حالا هیچ ترانه ای رو اینقدر دوست نداشتم  

این ترانه جای همه ی حرفام رو پر کرده واسه همینه که چند وقته از دلنوشته هام  

خبری نیست... 

 

اگه  ماله   من   باشی   کمی   ندارم 

 

                                                 اگه ماله من باشی دیگه غمی  ندارم 

اگه چشماتو داشتم دنیا حرف نداشت 

   

                                                بده به من  دستتو ....اگه ماله من باشی... 

تنهام   تنها تر    از    هر    کی   بگی 

 

                                                 بی تو من تنهام نذاری  از  پیشم  بری  

تنهام     تو        دنیای       نا مهربون 

 

                                                  بی تو من تنهام تو رو خدا پیشم  بمون  

اگه  ماله   من   باشی   کمی   ندارم 

 

                                                  اگه ماله من باشی دیگه غمی  ندارم 

اگه چشماتو داشتم دنیا حرف نداشت 

   

                                                 بده به من  دستتو...اگه ماله من باشی...  

                                                  

نظرات 7 + ارسال نظر
toure سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.toure.blogsky.com

salam
chetory?:S
up kardam dost dashti sar bezan;) tnx

پرستیدنی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ق.ظ http://deeba.blogsky.com

سلام
زیبا بود
و البته غمناک
یا خیلی خاطره های قشنگ افتادم

تنهاترین تنها چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.omramtoei.blogfa.com

سلام!___¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤____آپم___¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم_¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_حتما__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بهم سر بزن____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__منتظرتون__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________هستم._____¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

مهکامه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

اولا سلام
دوما چرانظرامو تایید نکردی؟
سومنشم قبلنا وقتی واسه کسی کامنت میذاشتم میومد جواب می داد تو وبلاگ خودم
بی ادبی دیگه
آداب وبلاگ نویسی بلد نیستی
حالا هم دیر نشده زود پاشو بیا جوابمو بده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

ظاهرا خیلی دلت چیز می خواد.
اگه می خوای با یکی باشی و یکمی حال و حول کنی زیر همین مطلبت توی نظرات سه تا ستاره بذار تا بهت شماره بدم.

مهدی شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://parsamahdi.blogfa.com

سلام ظهر بخیر
حال واحوال چطوره؟
خیلی بی معرفتین یه بار هم سر نزدین؟

تنهاترین تنها شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.omramtoei.blogfa.com

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد