شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

آسمون ابری

امروز غم رو میشه توی چشمام خوند...... 

اینم شعری که امروز گفتم     

 

دوباره    آسمونم     ابری     شده 

                                           دل   من    از   آرزو  خالی   شده 

دیگه  امیدی  نیست  تو  قلب  من 

                                           حتی یک  همدمی  نیست  کنار  من  

کسی نیست درد دلم رو گوش کنه 

                                           کسی نیست به حال  من  گریه   کنه 

چشمام   شده   یک   دریای    آب

                                           تموم   دنیا    شده    فقط     سراب 

دیگه   از   زندگی   خسته   شدم 

                                           تهی  از  صبر  و امیدواری   شدم 

یه کسی بهم بگه آسمون آبی کجاست؟ 

                                           کسی نیست بهم بگه دلای دریایی کجاست؟ 

چرا باید دل من خسته و تنها بمونه؟ 

                                           چرا باید همیشه  از غم دنیا بخونه؟ 

نظرات 7 + ارسال نظر
هر فیلم ۱۰۰۰ تومان پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.parsdvdshop1.com

سلام. دوست ندارم مثه بعضی تبلیغ کنندگان بیام تو نظرات بنویسم که سایت خوشکلی دارید یا محتویاتش خوبه. ماله من فقط و فقط تبلیغ هست مستقیم مستقیم . فورشگاه ما قیمتاش بد نیست تا اون جایی هم که دلتون بخواد بهتون هدیه میده. اینجا هر فیلم 1000 تومنه و هر حلقه سریال 500 تومن!!! . اگه بالا 3 تا فیلم یا دی وی دی بخرید براتون هدیه در نظر می گیریم. اگر هم 20 تا فیلم یا دی وی دی بخرید براتون "10 فیلم" هدیه می فرستیم. تازه تمام هدیه ها به انتخابه خودتون. دیگه برای تابستون چی می خواهید؟... . راستی اگه تو شهر های بزرگ باشید می تونید در عرض 2 روز با پیک موتوری محصولات خودتون رو دریافت کنید.

فروشگاه ما (لطفا سر بزنید): www.parsdvdshop1.com

اگه فیلتر شد: www.parsdvdshop2.com

VpnServ Team پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.vpnserv.biz

با سلام

اکسیزن پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://dadijan1001.blogsky.com

سلام لیست سی دیهاتون و کتب راجع به مکتبها ی مختلف چه منابعی در دسترستون هست برام بفرسید

تنهاترین تنها پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.omramtoei.blogfa.com

سلام

شعر بسیار زیبایی بود

اما حیف غمگین بود

چرا هیچکیو نداری!!!

ما مگه دوستات نیستیم!!!

پس ما رو داری



راستی منم آپم

وقت کردی یه سر بزن

موفق باشی

بای

نیما نوری پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://nimad.in/

سلام ،

مرسی بابت نظرت ،

و اما ، ببین به این زودی نمیشه و کار به این راحتی نیست ، و درعین حال سخت هم نیست !
چیزی که از همه مهمتره صبر هست و نگاه ما به تمامی موضوعات .
به نظر من اول از همه ، بازد به همه چیز از دید مثبت نگاه کنی ، اگر اینجوری شد شاید . . .

جریان همون نیمه پُر لیوان .

انرژی منفی نداشته باش ، و کسانی که اکثرا انرژی منفی دارن رو کمی سعی کن شاد کنی ، حتی با اینکه خودت شاد نیستی ، این موضوع خیلی مهمه !
اگر بی خود هم بخندی ، کم کم روی ضمیر ناخودآگاهت تاثیر میگذاره و شادت میکنه . ..


نیما نوری پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://nimad.in/

مجددا سلام !
اول اینکه تو تماماً آنلاینی ؟ :دی
دوم اینکه ،
من نمی دونم موضوعی که میگی چی هست ، اما شک ندارم تمام خالی نیست !
حداقل ، از بُعد تو ، خالی نیست و شک ندارم . . .
همه چیز به فکر خودمون بستگی داره وتا زمانی که « نخوایم » ، نمیشه ! :)

نیما نوری جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ http://nimad.in/

آهان ، پس تو هم گیمر هستی :دی
یک چیز جالب ، میدوسنی برنامه نویس اصلی و طراح اصلی " Need For Speed " یک ایرانی هست ؟ میشه گفت از نبوغ دنیا محسوب میشه و از اشخاص مطرح .
و اما بازی واقعا جالبه ، یک کم تلاش کن میتونی :دی
من قبلا ، چند سال پیش ، بازی که میکردم گاه گاهی ، هر بازی که بود ، بعضی مراحل رو نمی تونستم میدادم داداشم رد میکرد :دی داداشم خوره-ی بازی داره :دی
اما تلاش کن حتما میتـــونی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد