شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شعر

پست ایندفعم دست نوشته های خودم نیست 

گلچین شعرایی رو گذاشتم که دوستشون دارم البته غمگینه اما به نظر من  

خیلی زیباست..... 

 

دیروز تو را دیدم و از شوق نمردم     جان میدهم امروز  ِ پشیمانی من بین 

                                 صنیعی نیشابوری 

                                        *****  

روزی که دهم جان و فغانی نکند کس   معلوم شود بی کسی من همه کس را 

                                        ***** 

آنکه بیش از همه با من دم یاری میزد  دست برداشت ز من روز گرفتاری من 

                                         گلبن 

                                        ***** 

تا بوده چشم عاشق در راه یار بوده  بی آنکه وعده باشد در انتظار بوده 

                                        ضمیری 

                                        ***** 

خون خورده ی دردیم و چراغانی داغیم   گل  کرده ی باغیم  و به چیدن نرسیدیم 

یک عمر دویدیم و لب چشمه رسیدیم   خشکید و به یک جرعه چشیدن نرسیدیم  

                                     قیصر امین پور 

                                

نظرات 9 + ارسال نظر
مانی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://maniword.blogfa.com/

مرا راه گلو ای بغض غم، وا می کنی یا نه
برایم چاره ای جز گریه پیدا می کنی یا نه
ببین سوز درونم از خطوط چهره ام پیداست
تو هم در چهره ام غم را تماشا می کنی یا نه
دلم در هر طپش صد بار آواز تو را خواند
نمی دانم تو هم یاد دل ما میکنی یا نه
فشردم بار ها زنگ در میخانة چشمت
که آیا بین عشاقت مرا جا می کنی یا نه
تو در قلب منی هرجا که هستی هر کجا باشی
ندانم کنج این ویرانه مأوا می کنی یا نه
گلی، باغی، بهاری، گلشنی، چون عطر صحرایی
برای دیدن گل عزم صحرا می کنی یا نه
چنان امروز زیباتر ز دیروزی، که گیجم من
تو خود را اینچنین هر روز زیبا می کنی یا نه
میان عقل من با عشق تو دعواست روز و شب
تو هم مانند من با خویش دعوا می کنی یا نه

kami-tamtam جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://kami-tamtam.blogsky.com/

تا بوده چشم عاشق در راه یار بوده بی آنکه وعده باشد در انتظار بوده ..........

ممنون

علی اکبر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خیلی عالی بودن و زیبا ...
موفق باشی

شیما شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ http://www. golerozeziba.blogfa.com

غمگینه اما زیباست
خیلی خوش سلیقه ای

مهکامه شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

الان برام باز شد
این قالبت از قبلی خیلی سر تره

مهدی دوستدار زیبایی ها یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام صبح بخیر طاعات وعبادات قبول
امروز صبح همه ی پست هاتونو خوندم جریان استخر جالب یود کلی خندیدم
هنوزم که مثل گذشته ها غمگین وافسرده ای چرا
میگن شاعرا روح لطیفی دارند اما اینجوریشو دیگه ندیده بودم
خوشحالم که آزادی پیدا کردی و میتونی بری تفریح
مشهد که جاهای تفریحی زیادی داره بخند وخوش باش تا ایام به کامت باشه
برات آرزوی سلامتی وموفقیت دارم
دراین شب های قدر هم التماس دعا.............

مهرداد دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام و درود.
آره... موافقم که عنوان وبلاگم جالبه و با مطالبم یکسان نیست!
آخه من به یه قصد دیگه این وبلاگو ساختم... اصلا فکر نمیکردم اینجوری توش بنویسم!
ولی بلاخره راهی هست که توش افتادم دیگه و تا جایی هم که بشه میرم!!

حالا مثل اینکه تو هم بلدی بنویسیا!! مثل منم بلدم بنویسم!

مسی دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ http://eshghhayesokhteh.blogsky.com

سلام مرسی به وبلاگم سرزدی من خودم محتاج دعا هستم چشم اگه خدا قبول کنه حتما دعا میکنم تو هم واسه من دعا کن یادت نره
راستی جریان این لوگو تو وبلاگت چیه عکسه کیه ؟؟؟؟

مهدی به نام دوستدار زیبایی ها دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

کسی هرگز نمی داند چه سازی می زند فردا
چه میدانی تو از امروز
چه می دانم من از فردا
همین یک لحظه را دریاب
که فردا می شویم تنهای تنها..............
سلام
ممنون از حضورتون
شاد باشید و به غم ها پشت کنین
زندگی رو سخت نگیرین
قدر لحظه ها رو بدونین
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد