شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

آخرین روز تعطیل و اولین روز....

آخرین روز تابستون اینقدر واسم پرکار بود که حتی نشد آپ کنم 

یکم تقصیره خودم بود چون همه ی کارامو گذاشتم واسه روز آخر  

کتابخونه هم رفتم و کلی گشتم تا کتابی که همیشه دوست داشتم بخونمو پیدا کردم 

 (شعرهای فریدون مشیری) 

از امروزم که آخرین سال رفتن به مدرسه شروع شد و همچین یه احساس تازه 

 بهم دست داده و در حد تیم ملی انگیزه پیدا کردم واسه درس خوندن که یه ضرب   دانشگاه قبول شم  

وااااااااااااای دیروز همش فکرم مشغول بود که ساله دیگه این موقع چی میشه 

خدا کنه یه رشته ی درست و حسابی قبول بشم و بهم بگن خانوم مهندس 

دیروز رفتم پیش امام رضا و ازش خواستم مثل همیشه کمکم کنه و تنهام نذاره  

احساس خوبی دارم و امیدوارم  

چون یه تکیه گاه دارم ازش ممنونم و همیشه مدیونشم

نظرات 15 + ارسال نظر
مملی ست پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.worldsat.samablog.com

آدرس جدید وب

جهان ماهواره
www.worldsat.samablog.com

کربلائی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.aliakbar-fararat.com

سلام خسته نباشید از وبلاگ شما خیلی خوشم آمد به ماهم سری بزنید و اگر با تبادل لینک موافق بودید مرا با اسم هئیت جوانان حضرت علی اکبر(ع شهرک فرارت لینک کنید

مهدی به نام دوستدار زیبایی ها پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام ممنون ازحضورت
سال جدید تحصیلی برشما محصل سال آخر مبارک
ایشا الله در مقاطع بالاتر خانم مهندس
پروفسور صفورا خانم
من خوبم منم مثل شما این ترم آخرمه
این دوست میتونه هرکسی باشه !
براتون ارزوی موفقیت میکنم حرم رفتین برامنم دعا کنین حتما سفارشی............
ممنون
بای

سلام
وای پروفسور ...ممنون فکر کنم یه ۱۰ کیلویی چاق شدم
چشم حتما اینبار برم حرم بیادتون هستم

دکتر خودم پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

درس نخونی سال دیگه میای تو وب یکی نظر میدی که درس بخون و دلیل میاری که اگه درس نخونه میره تو وب یکی دیگه نظر میده که درس بخون و ... .
پس درس بخون.

آشناترین غریبه جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

سلاممممممممممممممم.
خانوم مهندس. خوبی؟؟؟// چه خبر /؟؟/

(((نگاه ما از الان هم به شما میگیم خانوم مهندس)))

سلام
ممنون شما خیلی لطف داری
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آشناترین غریبه جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

فقط باید این انگیزه تا آخر بمونه . اون موقع ارزشمند هستش

یه دوست قدیمی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

صبور باش ...


یک روز بی خبر می روم

آرام

بی صدا

پاورچین... پاورچین !

تمام جاده ها را هم که بپایی

غبار سواری حتی

به چشم نمی آید ...

راه به جایی نمی بری...

آنوقت همین واژه ها

دست تو را می گیرند

و به رویاهایم می رسانند تو را ...


سلام
پیشاپیش تولدت مبارک
امیدوارم
تو سال جدید تحصیلی خوش بدرخشی

سلام
یه دوست قدیمی نمیخواست اسمشو بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابت تولدمم ممنون

یه دوست قدیمی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

لابلای برگهای کتاب
دنبال دو بالم
به دنبال راه میانبری به حقیقت
به دنبال درکی ژرف تر ...

شاید ندانم
چندکتاب خوانده ام
شاید کلاس اولی مانده ام
اما می دانم چند جرعه نور نوشیدم
چند معجزه دیدم
چند بار نفس خود را درآستان عشقش ، به قربانگاه بردم

آری ! همین مرا کافیست

یه دوست قدیمی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

دیروز میگفتم : مشقهایم را خط بزن … مرا مزن روی تخته خط بکش … گوشم را مکش مهر



را در دلم جاری بکن … جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر



اما کنون .. مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر



مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان . . .

یه دوست قدیمی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

همه میرویم

دیر یا زود

همه میرویم و فقط خاطره ها می مانند

ولی این خاطره ها کجایند؟

بر تنه ی درختی نقش بسته اند یا قلب کسی؟

اگر هم خاطره ای داریم در قلب کسی

آیا چون زخم یادگاریست بر تنه ی درخت؟

یا درس های شیرین آموزگار روی تخته سیاه؟

چه خوب میشد اگر تمام خاطره هایمان خوش بودند

و یاد ها از ما راضی

و اشک های راضی
قبرمان را می شستند

و گناهانمان را

راستی چگونه یادمان میکنند آنروز هایی که نیستیم؟
...

محمد جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ http://jack.blogsky.com/

سلام صفوراجان خوبی؟
حوصله ام سر رفته بود گفتم یک سری بهت بزنم ببینم در چه حالی هستی
انشاءالله که رشته خوبی قبول شی چون خودم رشتم عمرانه به تو هم پیشنهاد می کنم:d
موفق باشی
به منم سر بزنی خوشحال می شم
فعلآ
بدرود

بابالنگ دراز شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ق.ظ http://khateratebarani.blogsky.com

دوست خوبم نیستی؟
وبلاگمو آپ کردم
منتظرتم
بامید دیدار

نیما نوری شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ http://nimad.in/

نظر ندادن ، دلیلی بر سر نزدن نیست صفوراجان ،
آدم گاهی اینقدر بی حس و حال هست ، که فقط و فقط میخونه و هیچ حرفی نداره که بزنه . . .

هیچی !
ببخشید :-*

منصوره شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.yoshij.blogfa.com

سلام.
چرا قسمت نظراتتون این شکلیه؟؟منم میخوام!!!!!!!!!!!!!
منتظر حضورتونم.یاعلی..

فلانی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://tanhaye-tanha02.blogsky

سلااااااااااااام مهندس
خوبی مهندس؟
چه خبر مهندس؟
و اما از همه مهمتر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اومدم که اینو بگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.راستش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بمب(صدای بادکنک)
.
.
.
.
فیییییییییشششششش(صدای فشفشه)

.
.
.
.
دیش دارا دی دام...دیش دارا دی دام ...
تولد- تولد- تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
.....
اینم هدیت ... ی دعا از ته دل (ایشالا عاقبت به خیر بشی)
الان همه فکر میکنن من بابابزرگم که این مدلی دعا میکنم...نه ...
دعا بهتر از این فعلا توی دنیا ندیدم و نشنیدم
فعلا

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییی
مرسی که فکر بودین
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم کردین
هدیتونم بهترین هدیه بود
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد