شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

منو لحظه ها

یه مدته خودمو منحصر کردم به کاغذ و کتاب... 

کاغذ واسه نوشتن نکته های مهم درس ها و یادداشت فرمول های فیزیک و... 

کتاب واسه خوندن درسها و زدن تست ... 

مشغولیت ذهنیم یا روی برنامه ریزی واسه خوندن درسای سالهای پیش واسه  

کنکوره 

یا ذهنم درگیره حل مسئله های شیمی و فیزیک و دیفرانسیل... 

درس خوندن رو یه سرگرمی کردم سرگرمی ای که بینش خلاء ای نباشه 

خلاء ای واسه فکر کردن به چیزی غیر درس که باعث بشه غوغای درونم  

سر برداره 

روز درس میخونمو یه دفعه بین کتابام خوابم میبره  

دوباره بیدار میشم و شروع میکنم.... 

پاکنویس کردن و خوندن بعضی جزوه ها و فکر کردن روی حل مسئله ها و ...  

اینقدر زمان میبره که یه دفعه میبینم ۱۱ شب شده و خیلی راحت و بی دغدغه  

چشمامو میبندم به امید اینکه مسئله هایی که امروز نرسیدم بخونمو بلد نیستم فردا  

یاد میگیرم... 

دیگه بی خوابی ندارم . دیگه کابوس نمیبینم. دیگه اشک نمیریزم . دیگه واسه  

نداشته هام غصه نمیخورم . دیگه به نیازام فکر نمیکنم و دیگه نمیگم کاش....

نظرات 13 + ارسال نظر
یغای شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://ighai.blogsky.com

شعر توی نوشته های تان کمرنگ یا شاید گم شده
شاعرانه هایتان را بیشتر بنویسید

توی پست قبلیم شعر بود .ندیدین؟؟؟؟

سامان شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

<<بی وفای کن وفایت میکنند
با وفا باشی خیانت میکنند
مهربانی گر چه آیین خوشی است
مهربان باشی رهایت میکنند>>
این جمله هم به ذهنم رسید
امیدوارم پسندیده باشینش

جمله ی قشنگ و پرمعنایی بود

سامان یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام جواب اون سوالامو رو نمیخواین بدین؟

جواب سوالاتتون...
من گیتار و شعر گفتن رو از پارسال شروع کردم...
امسال تعطیلات ندارم چون روزایی هم که تعطیله باید تو مدزسه تست کار کنم...

علی اکبر دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
ماشالله به این همه انرژی و اراده .. بزنم به تخته ..
این جوری که تو داری پیش میری رتبه 1 رشته ریاضی فیزیک رو از آن خودت می کنی .. ان شاالله ...
خوشحالم که دیگه خودت رو سرگرم درس خوندن کردی و همه تفکرات پوچت که باعث ازارت می شد از بین رفته و شبها در آرامش کامل و خیالی راحت میخوابی..
موفق باشی

نه بابا نفره اول از پارسال شروع کرده و همه ی درسای پایه رو خونده من که الان شروع کردم فقط میتونم درسای امسال رو بخونم و بعضی از درسای سالای قبل...
ممنون

سامان دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام
شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت رو به
محضر شما تسلیت عرض مینمایم.

سلام
ممنون

یه دوست قدیمی دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

من آنقدر خوشبختم که شب ها با لالایی ستاره ها می خوابم.اگر شبی ستاره ها پتوی ابر را بر سر خود بکشند و بخوابند،من باز هم خوشبختم؛حتی اگر ستاره ها برایم لالایی نگویند.
تو فکر می کنی زمستان چیست؟ بهار چیست؟ زمستان قبول کرده که بهار آمده ولی تو نمی خواهی قبول کنی که زمستان را پشت سر گذاشته ای وبه بهار رسیده ای؟گذشته ات را بیانداز در حوض خاطره؛دستانت را باز کن واژه های خوشبختی را می بینی که چقدر در دستانت مچاله شده اند؟زندگی را از خود نگیر. تو چه بخواهی وچه نخواهی زنده ای و زندگی کردن حق توست.
راستی؛دوست داری امروز چه رنگی باشد؟درست است؛هر رنگی که تو بخواهی همان میشود. فقط یادت باشد که لحظه هایت را عاشقانه رنگ آمیزیکنی.پنجره را بگشا. می بینی هوا چقدر خوش بوست.آن طرف را نگاه کن.
آن طرف آسمان را می گویم؛آن هشت رنگ رنگین کمان را می بینی!

تعجب نکن!اگر تو بخواهی، رنگین کمان هم هشت رنگ می شود.فقط کافی است که تو بخواهی. تو می توانی بخواهی پس این آزادی را از خودت نگیر.از همین امروز شروع کن. هیچ وقت دیر نیست. برای آفتاب یک کارت دعوت بفرست، مطمئن باش اگر تو یک بار او را دعوت کنی ،بار دیگر اوست که تورا به میهمانی فرا می خواند.وقتی باران می بارد، فرار نکن، بگذار باران خستگی هایت را بشوید.من که زیر باران حمام می گیرم و زیر آفتاب خشک می شوم، تو را نمی دانم؟!بیا تو هم مثل من یک شاخه گل مریم
به پروانه هدیه کن.بیا تو هم مثل من زیر باران فریاد بزن، هر چه دل تنگت می خواهدبگو،

فلانی دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://tanhaye-tanha02.blogsky.com

سلام
خوبی شما‌؟
از دو خط آخر نوشته هات خوشم اومد
......
راستی اگه برات مقدوره یکی از معجزه های امام رضا رو برام تعریف کن...
البته جدید باشه ...مثلا برای امسال...
لطفا مطین باش که واقعیته...یعنی ترجیحا از کسی نشنیده باشی...
خیلی خیلی خیلی ممنون

سلام مرسی
چشم تعریف میکنم

یه دوست قدیمی دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://soureye-tamasha.blogfa.com/

سلام
آدرس وبلاگو براتون گذاشتم
منتظر حضورتون هستم

سلام
باشه

سامان دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام
شما واقعا یادگیریتون خوبه
به مدت 1سال تونستید چنین دل نوشته ها و شعر هایی
بگین خیلی حرفه.
واقعا احسنت میتونم بگم به این هوش و زرنگی شما.
امیدوارم که امسال بهتون بگم خانم مهندس.
راستی یادم رفت مهندس چی میخواین بشین؟
و یه انتقاد دیگه سرعت آپ وبلاگتونم آمده
پایین
روزی 15 دقیقه هم وقت بذارین واسه
آپ کافیه تا ما از شعرهای و مطالبتون
استفاده مثبت و پند بگیریم.
ضمنا میشه برنامه درس خوندنتونو
واسم کامنت بذارین آخه هنوز برنامه درستو درمونی
ندارم واسه دکتر شدن
در این یه مورد خواهشا کوتاهی نکنین
ممنونتون میشم

سلام مرسی از تعریفتون
مهندسی پزشکی . معماری . عمران و... هر چی شد
سرعت آپم اومده پایین چون زیاد فرصت ندارم از طرفی حرفه خاصی واسه زدن ندارم
برنامه ی خاصی واسه درس خوندن ندارم که بخوام بگم
هر موقع حوصله داشته باشم اول درسای امسال رو مرور میکنم اگه وقت بشه هم درسای سال دوم رو میخونم فعلا که فقط شیمی ۲ رو خوندم و تست هاش رو زدم حالا دارم شیمی ۳ رو شروع میکنم عمومی هارو هم گذاشتم واسه اسفند به بعد...

مهدی دوستدار زیبایی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ق.ظ

---$$_________$$$ سلام اپم سربزنید
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$,
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
______ $$$$$

مهدی دوستدار زیبایی ها سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام ممنون از حضورت
اگه دوباره سرزدین تغییر پسورد جیمیل رو هم گذاشتم براتون
موفق باشین

سلام
چه خوب دستتون درد نکنه ممنون

سامان سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

عالیه و موافقم باهاتون.
چون اگه آدم برنامه ریزی کنه یکم روش فشار میاد نه؟
کم کم و به میل خودش بخونه بهتره به نظر
من راستی
معدل کتبی و کل سال پیشتون چند شده؟

آره هفته ی پیش واسه درس خوندنم برای اولین بار و آخرین بار برای ۳ روزم برنامه ریزی کردم فرداش که اومدم انجامش بدم کاغذ برنامه ریزیمو نگاه کردم با خودم گفتم چقدر خوش بین بودم یه همچین برنامه ای ریختم حتی نتونستم نصفشو انجام بدم البته ناگفته نمونه برنامه ی مربوط به خواب و کامپیوتر و .... تمام و کمال انجام دادم
معدل کل ۳۹/۱۷ شد معدل کتبیم افتضاح ۱۴شد
نامردا از همه ی سالای پیش سخت تر گرفته بودن مخصوصا حسابان که فقط یه دونه سوالش قابل حل بود تا الان هر موقع امتحان حسابان یادم میاد با خودم میگم خدارو صد هزار مرتبه شکر که تموم شد
این که معدلم پایین اومد بخاطره هندسه و حسابان بود
هندسه رو فقط یه روز وقت گذاشتن ۴ تا فصل بود هر فصلی ۵نمره من اصلا نرسیدم فصل آخرو بخونم اینه که ۵نمره رو کلا از دست دادم ۳نمره هم که چیزایی که خونده بودم از یادم رفته بود هندسه ای که همیشه ۲۰ میشدم شدم ۱۲بقیه درسا رو ۱۵ به بالا گرفتم
هر چی بود تموم شد اما امسالم نهاییه بازم همین آش و همین کاسه(البته اگه بازم برن سوال از مریخ برامون ییارن)

سامان سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

آره سوال های درس زیست ما هم ۳۰تا تقریبا ۳ قسمتی بود
حدودا ۹۰ تا سوال میشد
ولی خدا رو شکر که قبول شدیم

۹۰تا سوال خیلی خوبه
ما تعداد سوالامون خیلی کم بود عوضش بارم ها بالا بود اینه که یه سوال رو بلد نبودیم۳. ۲نمره از دست میدادیم ماشاالله سوالم نبود که مصیبت نامه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد