شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

تیرانداری

یادش بخیر پارسال و پیارسال این موقع (هفته ی نیروی انتظامی) میرفتیم نمایشگاه  

بین المللی و من توی یکی از غرفه ها تیراندازی میکردم  

پیارسال واسه اولین بار توی هفته ی نیرو انتظامی رفتیم نمایشگاه 

(آخه تازه کشف کرده بودیم نیرو انتظامی هم نمایشگاه داره) 

همینطور که غرفه هارو تماشا میکردیم یه دفعه دیدم یه جا پسرا صف کشیدن رفتم  

جلو دیدم صف واسه تیراندازیه از داداشم پرسیدم بنظرت دخترا هم میتونن تیراندازی 

 کنن؟؟ گفت لابد دیگه... 

هرچی گشتم هیچ دختری اون دور و بر نبود به تیراندازی پسرا نگاه کردم دیدم چقدر  

 افتضاح میزنن به درو دیوار گفتم اگه برم منم ضایع میشم آخه به عمرم تفنگ از  

نزدیک ندیده بودم چه برسه بگیرم دستم و ... 

 میدونستم اگه تیر اندازی نکنم و برم خونه حسرت میخورم که چرا موقعیت رو از  

دست دادم به مامان اینا گفتم شما برین غرفه های دیگرو ببینین من تا نوبتم بشه صبح 

 شده 

خلاصه عزممو جزم کردم با تمام شجاعت و پر رویی رفتم توی صف واستادم  

پسری که جلوی من بود بهم گفت شما چرا اینجا واستادین پرسیدم مگه نمیذارن دخترا  

 تیراندازی کنن؟ گفت چرا اما صفشون جداست گفتم من که هرچی گشتم صف  

دیگه ای نبود خندید گفت خب برین تفنگ و بگیرین  دیگه شما اولین نفر هستین منم  

حسابی ذوق کردم....... 

رفتم جای پلیسه گفتم به منم بدین تیربزنم آقا چشمتون روز بدنبینه تفنگ بادی به اون  

سنگینی اصلا نمیتونستم نگهش دارم پلیسه دلش واسم سوخت گفت من واستون  

 میگیرمش بالا شما نشونه گیری کنین و بزنین تیر اول اصلا معلوم نشد  

 کجا زدم تیر دوم زدم به دایره ی وسط سیبل و تیر سوم هم دقیقا زدم وسط سیبل  

 پلیسه گفت زدی چشمشو کور کردی خیلی احساس خوبی داشتم آخه اولین تجربه ی  

 تیراندازیم بود از همه ی پسرای اونجا بهتر زده بودم 

 پارسال هم با دختر خالم رفتم اینبار تفنگش کلت بود وای چه کیفی میده وقتی یه  

 کلت توی دستت باشه اینبارم ۴تا تیر زدم هر ۴ تاش به سیبل خورد دو تاش اون 

 وسطا ۲تای دیگشم کنارای سیبل پلیسه گفت نشونه گیریت عالیه و یه جایزه بهم   

 دادن  ....

اما امسال هیچکس نیست منو ببره نمایشگاه 

نظرات 18 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.hamidshams.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
تبریک میگم

سلام
مرسی

علی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://aar.blogsky.com

سلام
آخه چرا ماجراجویی میکنی که ضایع شی . خدا پدر پلیسه رو بیامرزه که نذاشت بیشتر از این ضایع شی.
ضمنا مگه ۱۸ ساله نشدی پس چرا هنوز نوشتی ۱۷ سالمه . تصحیحش کن.

ضایع شدنو بی خیال شجاعتو داشته باش ۳۰تا پسر واستادن تو صف من رفتم تیر زدم اونم به هدف
بعدم اگه نمیرفتم تا همین الان هر موقع یادم میومد افسوس میخوردم
چشم تصحیحش میکنم

سامان سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

جدی میگین؟
خوب خودتون میرفتین نمایشگاه.
راستی شما ناسلامتی ۱۸ ساله شدید
نمیخواین پروفایل وبلاگتونو عوض کنین
به جای ۱۷ بذارین ۱۸؟
یه چیز دیگه که میدونم ۲دقیقه وقتتونو بیشتر نمیگیره
به وبلاگ منم سر بزنید
البته این یه خواهش خواهرانه است تا دوستانه
که یه نظر بدین اما از شعرای خودتون فقط
چون میخوام یه پست رو شعر شما رو بذارم
پس منتظر حضورتونم.
شب خوش

شما نفر دومی که یادآوری میکنی ۱۷ رو بکنم ۱۸ چشم..
شعر من؟؟؟؟؟
من خیلی وقته شعر نگفتم

پارسا دوستدار زیبایی ها چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام
وقتی تیرانداز ماهری هستی
ترس چرا
خودت تنهایی برو تیراندازی کن
من میدونم تنهایی ازپسش برمیای
توکل کن به خدا نترس
حیف من خیلی دورم والا با شما میومدم میشدم سیبلت!
جالب میشد مگه نه
میکشتی منو یانه؟
شوخی بود
خاطره ی خوبی بود یه سر به منم بزن
موفق باشین

سلام
آخه میدونی راه نمایشگاه خیلی دوره منم هنوز گواهیناممو نگرفتم اینه که نمیتونم تنها برم....
واااااااااییییی شما بشی سیبل من؟؟؟؟
اونوقت همه تیرارو میزنم به درو دیوار

سامان چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.
.
.
2...
.
.
.
3...
.
.
.

آپ کردم

سامان چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.
.
.
2...
.
.
.
3...
.
.
.

آپ کردم

پارسا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام
ممنون که سرزدین
وممنون که منو نکشتین هرچند فکرکنم نمایشگاه هم نرفتین؟
خب با آژانس برین اگه هنوز نرفتین
حتما که نباید با ماشین شخصی رفت که نیاز به گواهینامه داشته باشه
پروفایل جدیدتون هم قشنگ شده مبارکه
راستی عکس خودتونه؟
موفق باشین
خدانگهدار

سلام
نه نرفتم
فکرکنم نشه برم....
آره عکس خودمه

سامان پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام
بدو بدو بدو
بدو بدو بیا هم آپ کردم هم تغییرات کلی دادم تو وبلاگ
فقط آمدی نظر یادت نره.
منتظرتم

اومدم دیدم چه قالب قشنگی
شعرای فریدون مشیری رو هم که گذاشتین ...

یه دوست قدیمی پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

اگه توی زندگیت یکی از سیمهای سازت پاره شد آهنگ زندگیتو جوری ادامه بده که هیچ کسی نفهمه به تو چی گذشته حتی اونی که سیمو پاره کرده.


........

آسمان فرصت پرواز بلندیست ولی........
قصه این است چه اندازه کبوتر باشی

...

یه دوست قدیمی... جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ق.ظ http://soureye-tamasha.blogfa.com/

سلام صفورا خانم
قبل از هرچیزی پیشاپیش تولد حضرت معصومه و روز ملی دختران و به شما تبریک می گم
امیدوارم که همیشه تو زندگی وتحصیلتون موفق باشین
از تیر اندازی وخاطراتتون صحبت کردین
بهتون تبریک می گم
که با اعتماد به نفس بالا تونستین خوب تیر اندازی کنین
وتیرو به سیبل بزنین
یادتون باشه زندگی هم تقریبا همینجوریه
موانعی داره که باید مجهز بشیم به اسلحه
وچه اسلحه ای بهتر از توکل بخدا
وتلاش خودمون واعتماد به نفس می تونه ما رو به از سر راه برداشتن این موانع کمک کنه
امیدوارم که بیشتر از همیشه به این اسلحه ها مجهز بشیم
وهمیشه اماده تیر اندازی به سمت این موانع باشیم
روز ملی دختران و صمیمانه به تو دختر پاک ونجیب ایرانی تبریک می گم
وازتون التماس دعای مخصوص دارم
رفتین حرم
حتما یاد منم باشید
منتظر حضورتون هستم
افتخار بدین و تشریف بیارین

سامان جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

بگذار کسی باشم که با تو در کوهسار گام بردارم

بگذار کسی باشم که با تو در گلزار گل می چیند

بگذار کسی باشم که احساس درون با او

می گویی

بگذار کسی باشم که بی دغدغه با او سخن می گویی

بگذار کسی باشم که در غم سوی او می آیی

بگذار کسی باشم که در شادی با او می خندی

بگذار کسی باشم که به او عشق می ورزی

بگذار کسی باشم که ...

سامان جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
با تبادل لینک موافقین؟

سامان جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام و صد سلام
ولادت حضرت معصومه (س) و روز جهانی پست
و از همه مهم تر روز دختران
را به شما تبریک عرض مینمایم.
منتظر حضورتونم.

مرسی

سامان جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام و صد سلام
ولادت حضرت معصومه (س) و روز جهانی پست
و از همه مهم تر روز دختران
را به شما تبریک عرض مینمایم.
منتظر حضورتونم.

آشناترین غریبه شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

اول از همه سلام و ه معذرت خواهی بزرگ ....
واقعا باید ببخشید که دیر اومدم .
اینقدر درگیر بودم که نگو .... همین الان هم دارم از خستگی میمیرم .....
ای کاش من اونجا بودم و میبردمتون .....
.
.
.
.
ولی خوب یه هفته است . حتما یکی رو پیدا میکنید که برید

[ بدون نام ] یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام

آپم...دیگه آخرین نوشته هامه ...بزودی از دستم راحت میشید

فلانی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام

آپم...دیگه آخرین نوشته هامه ...بزودی از دستم راحت میشید

سامان یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.asali1372.blogfa.com

سلام
کجایید؟
نمیاین نت
بازم در گیر درسایین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد