شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

دنیا و تنهایی

بعد از سه ماه دلم هوای وبلاگمو کرد البته توی این سه ماه خیلی وقتا بود که دلم  

میخواست بیام .... 

 

همیشه اینجا رو دوست داشتم چون میتونستم همه ی حرفامو بزنم و آروم شم 

خیلی بده که گاهی آدم نمیتونه حرفاشو حداقل به یه نفرم که شده بزنه چون هیچکس  

حتی یه نفر هم نیست که بی طرف راهنماییت کنه وقتی حرفاتو به یه نفر میزنی یا  

فوری ذهنیتش نسبت بهت عوض میشه یا میگه تو طرز فکرت اشتباست و باید یه جور  

 دیگه فکر کنی یا هم سرزنشت میکنه یا نهایتش میگه نمیدونم..... 

 

حرفای من گاهی واقعا خریدار نداره نزدیک ترین کسی که میتونم همه ی حرفامو  

بهش بزنم به من میگه تو خیلی آرمانگرایی و باید اینطوری نباشی تا اذیت نشی اما  

این که نشد جواب آخه چی بگم وقتی آخره آخرش بازم تنهام و کسی نیست که توی 

 شرایط مختلف حامی من باشه 

 

گاهی ازین دنیا متنفر میشم واسه اینکه لذتاش خیلی کمه و خیلی زود تموم میشه اما 

 تنهایی هاش آدمو پیر میکنه و تموم نمیشه 

 

گاهی حسودیم میشه به کسایی که سرد و بی احساسن کسایی که تنهایی واسشون 

 لذت بخشه کسایی که عاشق نمیشن و فقط خودشونو میبینن.......

نظرات 6 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری صفورا؟خوبی؟
چه خبرا؟ خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم اومدی .. چیکارا می کنی .. رفتی حاجی حاجی مکه دیگه ؟اره
چی شد .. تعریف کن ببینم .. یه خبرایی بود ..

دله منم خیلی برات تنگ شده بود ..
چیزی شده .. چرا اینجوری شدی تو ؟ خوب حرفی داری بزن اگه تونستم کمکی کنم حتما کمکت می کنم ..

تا بعد
موفق باشی

بابالنگ دراز جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://khateratebarani.blogsky.com

صفورا جان
همه که مث هم نمیشن که
همه نیاز هایی دارن که باید برای بدست اوردنش تلاش کنن
و اینو قبول کن که همه تو زندگیشون نیاز هایی دارن که هرگز بهش نمیرسن
والبته نباید از رسیدن ناامید شد
باید تلاش کرد و امیدوار بود
انسان امیدوار تو زندگیش موفقه
روحیه داشته باش
نذار روحیت بشکنه
اگه روحیت بشکنه خودت میشکنی
من خودم خیلی از این حرفایی رو که میگی رو تجربه کردم
و شاید بد تر از اونا رو
به خاطر همین ازت میخوام مقاوم باشی
حتی گاهی اوقات من در مقابل تنهایی خودمو خوشنود میکردم به چیزای الکی و البته نباید اینو هم فراموش کنم که خیلی وقتا کم میاوردم در مقابل تنهایی و البته کسی که نتونی حرف دلتو بهش بزنی
خیلی حرف زدم
اگه خواستی بازم هم سر بزن
بیشتر حرف بزنیم
خوشحال شدم که بعد سه ماه هنوزم فراموشم نکردی
ولی من برعکس نظر تو نه به تو سو ظن دارم
نه تحقیرت میکنم
نه رد میکنم خواسته هاتو
و نه هیچ چی دیگه
بر عکس خوشحال میشم همدمت باشم
حتی برای شنیدن حرفات
منتظرت هستم
بامید دیدار

بابالنگ دراز سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://khateratebarani.blogsky.com

سلام
وبلاگمو آپ کردم
مثل همیشه منتظر حضورتم تو کلبه ی کوچیک خودم
بامید دیدار

ابوالفضل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.belest.blogsky.com

سلام عزیز

وب جالبی داری
منوشما رو لینک کردم
اگه قابل دونستید ما رو لینک کنید

مسی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ http://faslehtazeh.blogsky.com

سلام
مسی هستم از وبلاگ عشقهای سوخته
وبلاگم و فیلتر کردن لطف کن منو با اسم
فـصــــــل تــــازه
لینکم کن

مریم یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://anjela1440.blogfa.com

ایول تبریک میگم وبلاگ زیبای داری موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد