شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

حوض نقاشی من بی ماهی است

نمیدونم از نیشابور رفتن دیروزم بگم یا از حال الانم یا از عنوان این پستم که انگار  

سهراب از دل من گفته 

 

دلم تنگه واسه روزایی که میتونستم از این دنیا لذت ببرم  

میتونستم بخندمو خوش بگذرونم

 

من هنوز همون آدمم همون صفورا فقط با این تفاوت که غمی که اون موقع گوشه ی 

 دلم جا گرفته بود و یه اپسیلون از قلبمو پر کرده بود حالا بزرگ شده و داره  

همه ی قلب و ذهنمو از خودش پر میکنه این غم یه واقعیته که توی این دنیا وجود داره  

اما خیلی از آدما بهش نمیرسن یا اینکه خیلی دیرتر از من بهش میرسن یا میتونن از 

 کنارش بی تفاوت رد شن 

 

خسته شدم چون دیگه آخرین کاری رو انجام دادم که فکر میکردم منو میتونه به هدفم  

تو این دنیا برسونه و آرزوهامو ارضا کنه  

این کار مطمئن ترین کاری بود که میتونستم انجام بدم  

 

حالا دیگه راهی نمونده و من یه نتیجه گرفتم اونم اینه که چیزی که من دنبالشم 

 توی این دنیا که چشم همه از مادیات پر شده پیدا نمیشه چیزی که گم شده و نیست  

خیلی وقت بود که دنبالش میگشتم و همه ی راه هارو امتحان کردم 

حالا فقط خستگیه راه واسم مونده و یه کوله غم  

 

غم از اینکه هیچی سر جای خودش نیست . اینکه دلم از خیلی چیزایی که داره  

اشتباه انجام میشه پره و نمیتونم درستش کنم چون همه همه چیز میدونن اما نمیخوان  

خوب باشن نمیخوان به حق خودشون قانع باشن . غم دارم غمه بیوفایی لحظه ها .  

غمی که از توی چشمام میشه حسش کنی اما من پنهونش میکنم  انکارش میکنم  

چون همدلی که بتونه وقتی حرفامو بهش میزنم راه کار بده یا حداقل بتونه تسکین  

دهنده ی خوبی باشه  ندارم  

 

اگه دردامو بگم میگی آرمانگرایی میگی داری خودتو اذیت میکنی میگی تو هم مثل  

بقیه باش و آخرشم فقط منو سرزنش میکنی

حالا هر روز بپرس چرا نمیخندی و من هر روز مجبورم لبخندی تلخ تر از گریه رو 

 لبام باشه تا دوباره داستان تکراری غمه منو نپرسی و پرسیدنت بیشتر رو غممام  

 اضافه نکنه  

بسه دیگه هر موقع خواستم درد دل کنم  

فقط جوابای تکراری دادی چون دوری از این غم و بی خیالشی نمیگم خوش بحالت  

چون تو که این غمو نداری اسیره یه مشت لذت زودگذری که بعدش فقط پشیمونی  

داره اما من نمیخوام بی خیال شم نمیخوام اسیره چیزای زودگذر شم 

میخوام جاودانه باشم همیشگی باشم و تموم نشم میخوام اگه چیزی رو تجربه کردم اگه  

چیزی رو دیدم یا لذتی رو چشیدم خوشی و حس خوبش همیشه باشه نه اینکه امروز 

 باشه و فردا نباشه 

 

همیشه واسم مهم بود اگه نمیتونم دیگرانو شرایط رو تغییر بدم حداقل خودم خوب باشم 

 اما نمیدونم چرا اینکه تو رو دوست دارم اذیتم میکنه آخه میخوام تو هم خوب باشی  

اما از امروز تصمیم گرفتم خوب باشم خوبی کنم تصمیم سختیه اما میخوام واسش 

 سعی کنم حتی اگه خانوادم و کسایی که دوستشون دارم کارایی انجام بدن که اشتباهه 

چون تازه به این نتیجه رسیدم که حتی تو هم واسم نمیمونی تو هم امروز هستی و  

آخرش من تنهام  

این وسط فقط وقتی آروم میگیرم که یادم میاد که خدا هست و از دلم با خبره 

  

پ.ن:میون همه ی این حرفا یه چیزی هست که نمیشه نادیدش گرفت اونم وجود تو  

توی زندگیمه که نه میشه نادیدش گرفت نه میشه بهش دل بست  

با این همه تو واسم مهمی حتی مهمتر از خودم چون خیلی دوستت دارم  

هرجا میرم یاد تو باهامه  

وقتی میخوای بری تا جایی که داری دور میشی و فقط سایه ت میمونه با چشمام 

 بدرقت میکنم آخه همون چند دقیقه هم که ببینمت غنیمته  

میخوامت با تمام وجودم  

 

نظرات 13 + ارسال نظر
toure شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.toure.blogsky.com

salam
mamnoon az shoma ke behem sar zadi :D
harfayi ke tou in postet zadi kheili khoob bood chon moshakhase ke dary yejourayi be estelah poust mindazi o az donyayi ke toush boodi kharej mishi,roozaye sakhti dar entezarete.
age mikhay javdane bashi behtarin raho entekhab kardi,be hame khoubi kon hatta age behet badi kardan,vali javdane boodan kheili sakhte chon harrouzesh barat azab avar mishe.az tamame kasani ke entezar nadary tou zendegi zarbe mikhory o nemitouni harf bezani .
in tOoune javdane boodane!
barat arezouye movafaghi@ daram :-bd

زهرا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.lovely-lover.blogsky.com/

سلام صفورا جان
خیلی زیبا بود
واقعا آخرش میفهمی که فقط خداست که ‌آدمو تنها نمیزاره

ممنون از حضورت

بابالنگ دراز یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://khateratebarani.blogsky.com

به عشق رسیدن لذتی نداره
لذت در اینه که عاشق باشی و بخاطر عشقت زندگی کنی
هر چند ارزوی قلبی منه که به عشقت برسی
ولی اینو فراموش نکن که رسم عاشقی اینه
عاشقی به این راحتی ها هم نیس
باید تحمل سختی هاشو هم داشته باشی
***********************************
ممنون از حضورت در وبلاگم
زود به زود بیا
دوست خوب خودمی

ع.خ سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.jump.blogsky.com

غم پوس کلفتت میکنه ...اگه شانس بیاری و تاب بیاری کم کم دیگه تیرا از تنت رد نمیشن و روحت فرصت رشد پیدا میکنه...جدیشون نگیر...کیست در این شهر که او مست نیست؟!

کیا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://ictkia.blogsky.com

سلام
بلاگ خوبی داری
ممنونم که به بلاگ من سر زدی
ی کمی رنگو لوآب بلاگتو بیشتر کن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com/

سلام . تنهایی و غصه سرنوشت محتوم اکثر آدمهاست . بیشتر آدمهایی که میشناسم . از جمله خودم تنهایی رو با گوشت و پوست مون لمس کردیم و ازش زخم خوردیم . اما شاید تقصیر از خود ما باشه که حصاری دور تنهایی خودمون کشیدیم و اجازه نزدیک شدن هیچکس رو به اون نمیدیم .
توی این دنیا به هیچ کس نمی شه دل بست . هرچه بیشتر دل ببندی بیشتر رنج می کشی . من که از همه چیز گذشتم تا دوباره به خدا برسم . خدایی که ازش دور شده بودم.
تازه می فهمم چرا بعضی از آدمها تنهایی شون رو با گیاهان و پرندگان و ... پر می کنند. چون حداقل اونها زخم زبون بهشون نمی زنند . من تمام مطالب وبلاگ صهبانا رو خودم می نویسم
و بیشتر مطالب وبلاگ دیگرم " وصیت " رو انتخاب می کنم و برای فرزندانم می گذارم. از اینکه من رو سر افراز کردید متشکرم .

پری وش سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام
چرا دلتنگید؟

مست چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://meykhuneh.blogsky.com

روان مینویسی دخترم
ممنون از حضورت

سید علی سیدی کیانور چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ http://ask66.blogsky.com

سلام ... ممنون بابته نظرت تو وبلاگم ... مطلب جالبی بود
امیدوارم که حوض نقاشی دوباره ماهی دار بشه ...
مطلب جالبی بود ولی خیلی زیاد بود

پری وش چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام

تعبیر جالبیه!

قلم بشکست و دل بشکست و جام باده ام بشکست

خدایا اندرین بزمم چه بشکن بشکن است امشب!

آقارضا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://aghareza.ir

سلام
ممنون که افکارم براتون جالب بود!!! اومد سری زده باشم و بازدید پس بدم!!! خوشحال شدم!

آقارضا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://aghareza.ir

سلام
ممنون که افکارم براتون جالب بود!!! اومد سری زده باشم و بازدید پس بدم!!! خوشحال شدم!

کارو چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://shikam.blogsky.com

سلام ممنون که وبلاگتو بهم معرفی کردی، همیشه فکر می کردم که فقط منم که قشنگ و ساده می نویسم، ولی نوشتتو پسندیدم. با اجازت وبلاگتو لینک می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد