شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

امروز

به سلامتی از امروز امتحان نهایی ها شروع شد من نمیدونم ما چند بار باید امتحان  

 نهایی بدیم همون سوم نهایی بود بس بود دیگه... 

  

حوزه ی امتحانمونم که آخره دنیا بود به بچه ها میگم خوبه باز شاندیز و طرقبه جز  

 مشهد نیست وگرنه ما رو میفرستادن اونجا ... 

 

امروز کل مشهد رو دور زدم فقط واسه یه امتحان دین و زندگی که ساعت ۹:۱۵ 

 برگمو دادم ساعته ۱۱ رسیدم خونه به سلامتی بسکه خیابونا خلوت و راه ها نزدیک  

 و مملکت گل و بلبل و... 

 

صبحی که داشتم میرفتم دیدم رییس بانک ....  پیاده داره میره بانک دلم گرم شد گفتم  

 تنها نیستم حداقل باز من با اتوبوس میرم اون بنده خدا که ....   

 یادش بخیر که یه زمانی میشد با ماشین بابایی بریم .... 

 ولش کن این بحثای سیاسی هم به ما نیومده .....  

 

پ . ن : نمیدونم با دلم چیکار کنم که اینهمه تنگ نشه...  

 آخ جون همین الان زنگ زدی که همو ببینینم از این جملت خیلی خوشم میاد: 

 حاضر باش تا یه ساعت دیگه میام دنبالت... 

 کم پیش میاد اینو بگی اما هر وقت میگی خیلی واسم غیر منتظره است و 

 هیجان انگیزه... 

 

عجب پستی شد امروز همش قاطی پاطی .... 

  

نظرات 7 + ارسال نظر
علی.م. شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://hobnob.blogsky.com

سلام. حال و احوال؟ به سلامتی امتحانا هم شروع شد!
من که متنفرم از زمانی که امتحانا شروع میشه تا پایانش.
در مورد دلت که دیگه تنگ نشه هم نظر دارم.
پاشید برید سره خونه زندگی مشترکتون تا واسه هم دلتنگ نشید.
این وسط ما هم یه شیرینی خوردیم. یه قری هم دادیم. چی بهتر از این؟!
راستی ببینم!!! مگه نمیگی امتحانا شروع شده ، دیگه بیرون رفتنت چیه! بشین درستو بخون. یعنی چه؟
عجب دعوایی کردما!

مهرداد شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

...

میلاد شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ http://tamana.blogsky.com

هررررر هررررررر کرررررر کرررررررررر ... خنده نداشتا الکی میخندم ... بنزین به رئیس بانکم رحم نمیکنه !!!
پستت سرو ته نداشت اما خیلی باحال بود ... مختصر و مفید (نیشخند)
دیگه باید حالت نوشتنم رو تو پرانتز برات بزارم دعوام نکنی ( خنده + خجالت) هرررررررررر

سعید یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://sahbana.blogsky.com

سلام . انشاءالله در همه امتحانات زندگی تون سر بلند بیرون بیایید .

hamraze_eshgh سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.bia2faseleha.blogsky.com

vaaaaaaaaaay az dars nago toro khodaasabe darso dg nadarm...dars chiye bb ah....man ke diplom...tarke tahsil...chand mah bad sarbazi...vaaaaaaaaaay fght byd vase in melat khdmt kard hata doctor ham beshi bayad khdmt koni be mardam

میرزاپور پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://usklij.logsky.com

ای یار نازنینم که هستی یک فرشته
فدای اون چشمون پر از امید و عشقت
همدم من تو بودی تو روزای بی کسی
توشادی و تو غصه تو عمق دلواپسی
عکس قشنگت حالا کنار من تو قاب
نوشتت ُ یادمه واسم طلای ناب
میخوام اینو قاب کنم بذارمش تو موزه
تا که همه ببینن دوستی با تو چه خوبه
هرگز یادم نمیره خوبی هایی که کردی
برای خنده من چه خنده هایی کردی
درسته که همیشه من غرق فکرام بودم
اما به جون خودم کلی خاطر خوات بودم
اگه یه روزی مد شد آهنگ بی وفایی
ولی تو فراموش نکنی لحظه آشنایی
چه نقش نازی داشتی تو قصه زندگیم
فدای اون وجودت بودی برام بهترین
آدمای بی ریا خیلی کمن تو دنیا
یا اوج آسمونن یا پشت ماه یا دریا
اما نبودی بین کهکشون و ستاره
من تو رو پیدا کردم بذار بکن محاله
تو هفت آسمونم مثل تو پیدا نمیشه
میخوام بگم پیشم بمون ولی نگو نمیشه

میرزاپور پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://usklij.logsky.com

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم…
هر کس هم که می آید مسافر است می شکند …..
هم نمازش را، هم دلم را …
و می رود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد