شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

دنیام عوض شده این اتفاقی نیست

تا الان که خوب پیش رفته و مشکلی که باعث بشه برنامه ی ۵شنبه کنسل بشه پیش  

 نیومده... 

 خیلی برنامه ها ریختم اینجور که معلومه ۵شنبه باید از ساعت ۷صبح بیدار شم و  

 دست بکار بشم.... 

 برنامه ی ویژه ای واست دارم  

 روز ۵شنبه به معنای واقعی روز تویه  

 دوستدارم یه روز به یاد موندنی بشه چون میدونم دیگه برنمگرده حداقل به اینصورت 

 

جالبه من امروز حتی به روز تولدت هم فکر کردم آخه میخوام اونروزم یه مهمونی  

 حسابی بگیرم حتی از روز ۵شنبه هم با حال تر البته میدونم که یه سری محدودیتها  

 دارم خیلی دوستداشتم میشد تولدتو توی خونه خودتون واست بگیرم که وقتی از سر   

 کار میای حسابی سورپرایز بشی اما حیف نمیشه ولی خب اینقدر سورپرایز واست  

 دارم که این توش گمه 

 هنوز تا اونروز خیلی مونده وبه برنامه ها اضافه میشه.... 

 

باید امروزو فردا حسابی درسامو بخونم که ۵شنبه یه لحظه هم فکر درس و کتاب و  

 استرساش نیاد تو ذهنم   

 

پ.ن:کاش بتونم اینقدر تو قلبت جا باز کنم که تو قلبت حتی اندازه ی یه مورچه هم جا  

 نباشه  

  

نظرات 7 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

اینها همه شعر و غزل بود ؟


معنای شعر و غزل را حالا متوجه شدم

چه بی نام ونشون!!!
خب چه میشه کرد گاهی شعر و غزل تبدیل میشه به حرف دل
شاید وزن و آهنگ نداره اما شیرینه

علی.م. سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://hobnob.blogsky.com

امیدورام 5 شنبه همونطور که خودتم میخوای به خوبی و خوشی سپری بشه.
اینجوری که نوشتی قراره حسابی بترکونی
الان که به کنکور نزدیکتر میشیم بیشتر میای آپ میکنی ها!!! بشین درستو بخون
چرا اینقدر زیاد میای آپ میکنی

مهرداد سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

پدر مادراتون خبر دارن مگه؟؟

hamraze_eshgh چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.bia2faseleha.blogsky.com

fght deleto arum negah dar ba khnsardi karayyi ke mikhay vase p.n koni kartu pish bebr...un moghe hame chiz be khobi pish mire va ye roze be yad mandni mishe...movafagh mishi

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

خیلی برنامه ها ریختم اینجور که معلومه ۵شنبه باید از ساعت ۷صبح بیدار شم و دست بکار بشم....
میگم راستی فردا روز پنجشنبه است و چه روز شلوغی داری. کمک خواستی بهم بگو

0916 چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://usklij.logsky.com

تولد امام علی مبارک

عموزنجیرباف پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://usklij.logsky.com

سلام
میدونم امروز سرت شلوغ بوده و کلی کار کردی و خسته
امیدوارم اتفاق خاصی که باعث نگرانی تو بشه اتفاق نیوفتاده باشد
آرزوی شادی و خرمی و بهروزی و پیروزیتو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد