شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

فقط تو

دوستی ساده ی ما غیر معمولی شد        نمیدونم اونروز تو وجودم چی شد  

نمیدونم چی شد که وجودم   لرزید        دل من این حسو از تو زودتر فهمید

 

این تعطیلیا خیلی خوش گذشت توی یه مسابقه هم شرکت کردم و برنده شدم البته  

جایزه شو هنوز نگرفتم 

 

اینروزا بیشترش با تو گذشت وقتی تو هستی تاریخ رو گم میکنم گذر زمان رو حس  

نمیکنم اما وقتی نیستی انگار زندگی سخته نفس کشیدن سخته گذر لحظه ها پر از  

تنهایی و سنگینی یه بغضه 

 

دیروز که پیشت بودم به خیلی چیزا فکر کردم به تغییراتت به اوایل آشناییمون به  

آینده.... 

گاهی دلم واسه خودم میسوخت که از همون اول عاشقانه دوستت داشتم یه عشق  

خالص واسه تو  

اما نمیدونستم که تو دلت پیش من نیست دلت ازم دوره دوستت دارم هات سطحیه  

 نمیدونستم بودنم مثل یه دوستی ساده است

اما الان اوضاع خیلی فرق کرده الان چهار ماهه که خیلی تغییر کردی شدی یه  

عاشق پیشه که گاهی از کاراش تعجب میکنم ۱۸۰درجه تغییر کردی کسی که بهش میگفتم فلانی مزاحمم میشه برو باهاش صحبت کن بهم میگفت بهش اهمیت نده  

خودش میره حالا اگه یکی مزاحم بشه در حد مرگ باره طرف میکنه 

کسی که خیلی خیلی open mind بود حالا به یه عروسک بی جون که من بهش  

توجه میکنم از خودش ضعف نشون میده!!!!!!!! 

کسی که خیلی ساده بدون من میخواست بره کشور خارجی حالا دلش نمیخواد بدون  

من یه لحظه رو سر کنه .... 

کسی که خیلی ساده واسه یه سو تفاهم بهم میگفت واسه جدایی دیر نشده میتونی بری  

حالا وقتی من بهش این حرفو زدم گریه میکنه و دلش میشکنه !!!!!!!!!!

کسی که تا چند وقت پیش کارش واسش مهمترین چیز بود حالا بخاطر من میخواد  

کارشو عوض کنه!!!!!!!!!!! 

آره بخاطر من ........چون من ازش خواستم

دیروز که بهم گفتی ۵۰درصد احتمال داره کارمو عوض کنم خیلی خوشحال شدم با  

اینکه شغل جدید پایین تر از شغل قبلیه اما من خیالم راحته..... 

 

دیروز چه ترسی تو صدات بود ازینکه یه روز بیاد که من پیشت نباشم  

قربون اون اشکات بشم من دوستدارم تا آخرین نفس پیشت باشم دلم میخواد اون دنیا  

هم با تو باشم گاهی فکر میکنم اگه بمیرم و بعدش دیگه تورو نبینم چقدر زندگی تو  

این دنیا پوچه 

من زندگی بدون تورو نمیخوام چه تو این دنیا چه اون دنیا .......

نظرات 8 + ارسال نظر
طلا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://par-parwaz.blogsky.com/

سلام وب خیلی زیبایی داری موفق باشی خیلی مطالب زیبایی انتخاب کردی

علی.م. سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ http://hobnob.blogsky.com

مبارک کادو باشه.
چه مسابقه ای بود؟

گفتی حالا به یه عروسک ضعف نشون میده دوباره یاده پت عوضی افتادم حالش خوبه؟

آفرین به آقای مدیر که اینقدر بهت اهمیت میده.
خوبه خوبه. همینطوری پیش برید
واستون بهترین ها رو آرزو میکنم.

میلاد سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ http://tamana.blogsky.com

آخیییییییییییییییییییییییی
حالا که بهم میرسین ؟؟ اگه دوسش داری از دستش نده ... وقتی گریه میکنه مطمعن باش دوستت داره ... یه جورایی کاراش عین منه ... گاهی وقتا منم برا اون کارام از نفس معذرت میخام
آها ... بابا ما کبوتریم دیگه ... جفتیم حرف زدنمونم مثل همه ... ولی بخدا تو نگفته بودی متوجه نمیشدما ... آره راست میگی ... ولی من دوس دارم حرف زدنشو

مهرداد پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بابا بنده خدارو چرا اذیت میکنی!!
چرا اخه از کارش بیاد بیرون؟!

نفس پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://tamana.blogsky.com

آخییییییییییییییییییی ...عزیزممم
تا نوشتتو خوندم یهو گفتم این حرفوهااا
نمیدونستم میلادم همینو گفته بخداااااااا...
وقتی مردا گریه میکنن دیگه خودت عمق فاجعه رو دریاب که چه خبره....بهله
یادم باشه بپرسم ازش ببینم اونم کرده تا حالا؟؟؟؟

آقارضا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ق.ظ http://aghareza.ir

سلام رفیق! تحویل نمیگیری دیگه با مرام؟! اومدم بگم که گول حرفای پسرا رو نخور اشکشونم اشک تمساحه
شوخی کردم! جدی نگیری بیای سرمون خالی کنی! به ما هم سر بزن! درسته ما نمیایم شما بیا
فعلا

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

دوستی ساده ی ما غیر معمولی شد
نمیدونم اونروز تو وجودم چی شد
نمیدونم چی شد که وجودم لرزید
دل من این حسو از تو زودتر فهمید

این که گفتی نمی دونم چی شد که وجودم لرزید.
واقعا وجودت لرزید؟
میگم اگه لرزیده قضیه حله
می دونی چرا؟
یعنی خیلی عاشق شدی !!!!!!!!!!!

hamraze_eshgh چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.bia2faseleha.blogsky.com

cheghad shghune ashkam dar umad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد