شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

اصل زندگیه من=تو

روزا خیلی زود زود میگذره اما گاهی همین زود گذشتنش هم واسم مثل دیر گذشتنه 

 شاید واسه اینه که هنوز به اون اصل کاریه تو زندگیم نرسیدم  

 

همه ی زندگیم واسم جزو فرعیاته اما یه چیزی هست که اصل زندگیمه اونم تویی  

دلم میخواد زودتر  روزی بیاد که هر موقع دلم میخواد پیشت باشم  

پیش تو که بهم امید نفس کشیدن میدی تو که آغوشت واسم اوج آرامش و لذته

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.sara-hamed.blogfa.com

سلام.خوبی؟شرمنده دیر جوابتو می دم.آخه ای دی اس المون یه مدت قطع بود مجبور بودم با دایال آپ بیام نت.وبلاگتو هم که دیر بالا میاد...منم به وبلاگت سر می زنم گرچه دیر به دیر می آپیممنون عزیزم واسه همه حرفات.گرچه تو با عشقتت هستی و حرفامو نمی درکی.ایشالا که هر چی زودتر به عشقت می رسی و بدبختیایی که من سر دوس داشتنم کشیدم رو هیچ وقت احساس نکنی.فعلا بای!

بابالنگ دراز شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://khateratekolbe.blogsky.com

بازم مثل همیشه
خدا این بنده هاشو نمیتونه راضی نگه داره دیگه
فرعیات چیه
اون فرعیاتی رو که تو میگی اصل کاری های خیلی ها هستش که هنوز دوست دارن و تو ارزوش هستن
و راجع به اونی هم که میگی باید بگم که این دوری ها هستش که لذت ها رو زیاد میکنه



وبلاگمو آپ کردم
تو کلبه ی کوچیکم به ادرس مزرعه طلایی مث همیشه منتظرتم
بامید دیدار دوست خوبم

سمیرا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام عزیز دلم خوبی؟ خوش میگذره؟
نمیدونی چقدر دلم واست تنگیده کلی از مغزم کار کشیدم تا ادرست یادم بیاد هر کدوم از بچه ها رو که میبینی بهشون سلام برسون و از طرف من ببوسشون
همیشه به یادتم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مسعود دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://masoudsafar.blogsky.com

متن قشنگی بود امیدوارم به ارزوهات برسی خوشحال میشم به ما هم سری بزنی

مهرداد پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ایشاا... میرسی...

بابالنگ دراز شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://khateratekolbe.blogsky.com

ببین دوست من
این انتظار هاست که زندگی رو شیرین میکنه
و این امید به اینده هاس که زندگی رو شیرین میکنه
اگه قرار باشه به هر چی که میخواییم همین الان برسیم که میشه اخر خط
دیگه چه امیدی به اینده و تلاش هامون میمونه
تلاش باید کرد و امیدوار باید بود
و البته خدامون رو هم فراموش نکرد


وبلاگمو بازم آپ کردم
بعدش ازم دلگیر نباشی که نیستم ها
ببین
هی میام و میرم و تو نیستی
منم زود زود آپ میکنم بازم سر نمیزنی
کلبه ی کوچیک منم مثل سابق به همون ادرس مزرعه ی طلایی درش به روت بازه و انتظارتو میکشه
بامید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد