شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

خاطرخواتم تا ته دنیا من باهاتم

پست قبلی فیلمی که منو یادتو میندازه رو گفتم حالا میخام ترانه ای که بیادت گوش  

 میدمو بنویسم 

 

دستاتو بذار توی دستم   خوشم وقتی با تو هستم        دوست دارم دل به تو بستم 

 دنیا رو شناختی         هستی آره تونزدیک هستی    عشقم با تو هستم 

 با من باشو بیا پیشم      از تو جدا نمیشم                بدون تو توی آتیشم  

 قلبم داره میلرزه         به عشق تو می ارزه           ای وای عاشق میشم

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

همین الان داغا داغ خوندم.

مهرداد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

شعر «همدم» معین هم خیلی قشنگه
همینطور «ستار» شادمهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد