شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

پول

این روزها بیشتر دارم با یه موضوع کنار میام اونم اینه که با داشته هام زندگی کنم

یه جورایی گاهی فک میکنم آدم واسه نفس کشیدن هم باید پول بده

شاید نباید من این حرفو بزنم اما زود تنها شدم زود مسئولیت خیلی کارا رو دوش خودم افتاد

همش باید حساب کتاب کنم دوس ندارم اینکارو کنم اما جالبه هر برنامه ای که میخوام واسه زندگیم بریزم

همش به همین موضوع برمیگرده

یه چند وقتی بود تونستم یکم خودمو ازین حساب کتابها دور کنم البته اینم مدیون آدمی هستم که فک نکنم

مث اون دیگه کسی وجود داشته باشه توی دنیایی که همه دنبال منافعشونن اون دنبال آرامش من بود!!!!

هیچوقت دربارش اینجا نگفتم اما اون باعث شد یه مدت استرس یه سری مسائل رو نداشته باشم باعث شد

یکم بتونم راحت تر زندگی کنم

ولی خب الان دیگه نیس دلم واسش خیلی میسوزه آخه چرا یه دفعه همه مشکلات باید بهش رو بیاره حقش

این نبودهرکاری هم بکنم نمیتونم فراموشش کنم اما با اینکه به قول خودش از اسب افتاده از اصل نیفتاده اما

من دیگه نمیخوام رو کمکش حساب کنم چون من که در قبال اونهمه محبتش هیچکار نتونستم براش بکنم 

به هر حال اون مدت تموم شد و من دوباره همون صفورام با همون مشکلات ولی این بار میخوام فقط و فقط با

داشته هام زندگی کنم

نظرات 8 + ارسال نظر
من دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ

همش حرفای مسخره..حسای پوچ..بسه دیگه بابا...چیه؟؟؟نکنه باز عاشق شدی...دو روز دیگه بیا بگو ناراحتم و ازین مزخرفات...آخه ی دختر چقدر باید ازین حرفا بزنه..چن سالته تو..خندم میگیره واقعن..این فضای به اصطلاح مجازی شده ی سوراخ واسه دختر پسرای دلشکسته که با دوس پسر و دوس دختراشون بهم زدن

وقتی درباره زندگی یه نفر نمیدونی لطفا پیش از خود قضاوت نکن

مدیر وبلاگ خوب چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ http://shoore6.blogfa.com

بیا به وبم

ایرج پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ

کیفیت الان یا اکنون ما محصول و میانگین دو تا چیزه: خاطرات و آرزوها
بنظرم دلیلی نداره به گذشته و آینده فکر نکنیم بشرطی که ما رو از زمان حال دور نکنه

... و خیلی خوبه که می نویسی. قلم صمیمی و صادقی داری. از خوندن وبلاگت لذت بردم

مرسی نظر لطفته

Arash پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

☆    ♥☆ ☆



           ♥  آپم         ♥★

                   ♥                     ♥

             ♥آپم     ★              ♥

           ♥                   ♥★       ♥

 ☆             ♥


♡آپم      ♥       ♥


              ★        ♥آپم


         ☆    آپم                ♥      ♥


    ا♥         ♥
آپم ☆

 ★    ♥★


             ♥         ♥




♡         ☆          ♡

آپم
  ♥             ♥


     ♥

           ♥                   ♥ ☆      ♥

           ♥           ♥آپم


                   ♥                     ♥
آپم★
 ♥                     ♥

             ♥           ☆        ♥

              ♥
♥         ☆    ♥آپم


     ♥


           ♥           ♥


                   ♡                     ♥

             ♥                 آپم  ♥

       ☆       ♥


           ♥                   ♥       ♥

           ♥             آپم      ♥   ☆    ♥

                      ♥


                             ♥      ♥
آپم

    ♥         ♥★


     ♥


   ☆          ♥  آپم       ♥★




       ♡      ♥                   ♥


  ♡♡آپم آپم آپم


     ♥
آپم

           ♥    ★       ♥
منتظرتم

Arash سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ http://Picturs.blogfa.com

سلام
آپممممم
تا بعد
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##_____________________#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######___#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##____##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##_____ _____#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#___________________________#
#__________#_______ ________ #
_#_________#__________________________#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#______#____#_#_#___##___##________##_____#
__##_#__________#___###___####___#___________#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##

Arash جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://Picturs.blogfa.com

´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ """"""""""" ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´""""""""""""""""""""""""""""´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
آپم و منتظرتم[گل]

Arash چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://Picturs.blogfa.com

چشم صفورا جان عکسارو میذارم
فقط میوفته دوتا پست بعد

باشه مرسی

الهه سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

خیلی قشنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد