شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

دلم برات تنگ میشه

شاید امروز آخرین باری بود که دیدمت روزای اولی که اومدم شرکت نه از محیطش خوشم اومد نه از آدماش 

اما اولین برخوردی که با تو داشتم واسم خیلی دوستداشتنی بود اولین نفری بودی که توی محیط کار به من  

گفتی خانوم مهندس  

از همون اولین برخورد احساس خیلی خوبی بهت داشتم  

خیلی دوس داشتم بیشتر با تو همکاری کنم اما خب خیلی کم پیش میومد  

برعکس بقیه سرت تو کار خودت بود تا همین امروز که آخرین روزی بود که تو شرکت کار میکردم نمیدونستم که  

این حس خوب برای چیه 

امروز واسم جالب بود خیلی رو حلقم زوم کرده بودی فک کنم تا حالا ندیده بودی دستم کنم  

امروز روز آخر کارآموزی بود و تو همه ی تلاشتو کردی تا رییس شرکت همه ی ساعتای کارآموزیمو کامل بزنه و  

نمره ی 20 بهم بده ازین کارت خیلی تعجب کردم خاطره ی خوبی ازت واسم موند مخصوصا با شوخی و  

خنده ی آخر...  

این روز آخر همه ی کسایی که باهاشون کار کرده بودم خوب جواب همکاریمو دادن و اصلا یه ذره هم براشون  

اهمیت نداشت و تا لحظه آخر هم دلشون میخواست بیگاری بکشن و به فکر خودشون باشن اما تو بهم فهموندی  

که این حس خوبی که بهت داشتم بی دلیل نبوده و تو واقعا با معرفت و قدر شناسی و به معنای واقعی انسانی...

کم پیش میاد از کسی خوشم بیاد خیلی دلم میخواست از حسم باخبر باشی اما متاسفانه هیچوقت اینجور مواقع  

نتونستم با خجالتم مبارزه کنم به هر حال هر جا هستی خوش باشی دلم برات تنگ میشه

نظرات 8 + ارسال نظر
فان پرس چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.funpress.ir

عکس های الناز شاکردوست در بندر کنگان تیر 92
www.funpress.ir/47082

دو بازیگر زن مشهور در کنار شجریان+ عکس
www.funpress.ir/47076

پسر چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ http://iamman.blogfa.com

هوا گرم هست
من گرم تر از هوا
نه من داغم که هوا گرم هست
فقط یک حوا داغی آدم را می فهمد

Arash یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ http://Picturs.blogfa.com

سلام
خوبی؟؟؟
بعد قرنی آپم
منتظرتم

Arash یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ http://Picturs.blogfa.com

___$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._

Arash یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://Picturs.blogfa.com

نظرو تایید میکنی ولی به ما سر نمیزنی...

Arash چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://Picturs.blogfa.com

خیلی خوشحال شدم جواب دادی.
آبجی دلم واست تنگ شده بود

Arash جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://Picturs.blogfa.com

سلام
____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم بدو بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ!ا
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
___________$ آپم
خوشحال میشم سر بزنی[گل][گل]

faryad سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ http://beatit.blogfa.com

روزی دل من که تهی بود و غریب
از شهر سکوت به دیار تو رسید


در شهر صدا که پر از زمزمه بود
تنها دل من قصه ی مهر تو شنید


چشم تو مرا به شب خاطره برد
در سینه دلم از تو و یاد تو تپید


در سینه ی سردم ، این شهر سکوت
دیوار سکوت به صدای تو شکست


شد شهر هیاهو ، این سینه ی من
فریاد دلم به لبانم بنشست


خورشید منی ،‌ منم آن بوته ی دشت
من زنده ام از نور تو ای چشمه ی نور


دریای منی ، منم آن قایق خرد
با خود تو مرا می بری تا ساحل دور

کنون تو مرا همه شوری و صدا
کنون تو مرا همه نوری و امید


در باغ دلم بنشین بار دگر
ای پیکر تو ، چو گل یاس سپید

سلام و درودبر شما مطالب جالب بود موفق باشید

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد