شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

حال این روزهام

مثل همیشه این روزهام دارم پیش میرم اونم با برنامه  

پیش رفتنم سراسرش پر از تنهاییه یه تنهایی محض  

اطرافیانم از حالم بی خبرن یا ازم دورن یا اونقد سرگرم خودشون که دیگه بندرت حتی یادم میکنن 

گاهی حتی یه تکیه گاهه سست هم وجود نداره که دلم بهش خوش بشه  

اغراق نیست اگه بگم گاهی حتی توان راه رفتن هم ندارم اگه بگم دیگه با بند بند وجودم خستگی رو حس میکنم 

با اینهمه هر روز دارم مبارزه میکنم هر روز ادامه میدم خودمو مجبور میکنم که پیش برم

همیشه به گذر زمان فک میکنم شاید زمان خیلی چیزهارو تغییر بده شاید یه روز برسه بلاخره بگم تونستم به  

راحتی رو پای خودم بایستم و نبود پشتیبان و آرامش رو حس نکردم 

بگم دیگه تموم شد هر چی هم بد کردی بهم تونستم با همش کنار بیام بگم با همه ی موانعی که سر راهم  

گذاشتی  تونستم خودمو به خط پایان برسونم  

توو این راه پر مانع داری عذابم میدی اما چاره ای جز پیش رفتن ندارم

نظرات 3 + ارسال نظر
Arash سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http://Picturs.blogfa.com

@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@
منتظرم

Arash جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://Picturs.blogfa.com

. . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
آپــــــــــــــمــ

ایرج دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

از کنار خاطره ها
این قدر عبور نکن
مرگ را مرور نکن
زندگی قشنگ تر است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد