شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

حشره ها

امشب بعد افطار توی فکر بودم که یه دفعه یاد حافظ افتادم ، گفتم پست ایندفعه 

 رو با شعر حافظ شروع کنم

اول یه فاتحه خوندم بعد چشمامو بستم و کتابو باز کردم این دو بیت اول صغحه  

نوشته شده بود

زیر شمشیر غمش رقص کنان باید رفت                  

کانکه شد کشته ی او نیک سرانجام افتاد

هر دمش با من دلسوخته لطفی دگر است

این  گدا  بین  که  چه  شایسته انعام افتاد

دیشب مثل هر شب رفتم توی حیاط خوابیدم نزدیکه سحر بود که از خواب پریدمو  

یه حشره رو جای نشیمنگاهم حس کردم چشمتون روز بد نبینه حشره منو نیش زد  

و فرار کرد ....

تا همین الان جای نیشش درد میکنه پریشبم که دل درد داشتم وقتی توی حیاط دراز  

کشیده بودم یه سوسک همش از کنار من رد میشد حتی وقتی داشتم توی حیاط دور 

 میزدم که شاید دلدردم خوب بشه بازم سوسکه همراهم بود

چند شب پیش هم موقع سحر از خواب پریدم دیدم رو دستم یه حشر است داره  

دستمو میخوره هر چی نگاش میکردم از رو نمیرفت آخ که چقدر دستم به خارش 

 افتاده بود

جالبه با اینکه تموم حیاط رو سمپاشی کردم اما حشره ها هنوزم تنهام نمیذارن....

عجب دوستای خوبی هستن...

نظرات 6 + ارسال نظر
پرستیدنی پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ http://deeba.blogsky.com

قبلا واسه کس دیگه می نوشتی
حالا واسه حشرات
راستی اون دیگه رفت؟

مهکامه پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.mahkames.blogfa.com

ای جااااااان
مگه اینکه همینا دوستات باشن
اگه به من زنگ بزنی از فردا پروانه ها میان پیشت

تک درخت تنها جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام صفورا جان
به غیر از حشره یکی دیگه هم هست که نمیذاره هیچ وقت تنها باشی و اونم کسی نیست به جز پروردگارت که بیشتر از همه عاشقته...

فلانی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ http://tanhaye-tanha02.blogsky.com/

سلام
میخواستم بپرسم شما که شبا همش بیداری خبر نداری مگسا شبا کجا میرن ؟؟؟؟

تنهاترین تنها شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.omramtoei.blogfa.com

جالب بود

:))

............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@

پردیس یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ http://giss.blogfa.com

khoobe ke hastan......tanha nistim
.
.
.
.
.
.
pisham biya shayad manam ye hashare basham ye magas

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد