شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

شاعرانه

خاطرات..شعر.. دل نوشته..

بیا بی تو نمیشه

    سفر  کردم  از  یادم  بری  اما  نمیشه 

 

                                               این  عشق  من   با   ندیدن  کم  نمیشه 

                                               غم دور از تو بودن سخته ِدیگه نمیشه 

 

   نرفت از یاد من عشقت بیا بیتو نمیشه 

 

  

                      

 

رویا تا واقعیت

 

     باور کردن ندیدنت تلخ است اما واقعیت است..... 

 

     بودنت در خواب شبانه ی من شیرین است اما رویا است.....   

     تو هستی 

 

     من هستم   

      پس دوری و فاصله در این بین چه معنایی دارد؟ 

 

     چرا تعبیر رویای در کنار تو بودن دور بودن از توست؟ 

   

     چرا نمیتوان جای واقعیت و رویا را با یکدیگر تغییر داد؟  

 

حقیقت داره دلتنگی

 خیلی وقته ازت خبری ندارم  

  دیروز همش سعی کردم بهت فکر نکنم اما بعد از ظهر خوابتو دیدم  

  نصف دیروزو خواب بودم  

 خیلی گوشه گیر شدم مدام توی اتاقمم اگه هم کسی زنگ بزنه جواب نمیدم حتی تلفن  

رو میکشم به گوشیم هم که هیچوقت کسی زنگ نمیزنه بازم روی سایلنت گذاشتمش  

قصد دارم خاموشش کنم واسه ی یه مدت طولانی........... 

  دیشب تا دیر وقت بیدار بودم هندزفریم تو گوشم بود و فقط به تو فکر میکردم با  

اینکه تصمیم  داشتم بهت فکر نکنم  

 اما همش تو جلوی چشمم بودی گریم گرفت مثل اونروز که دیرت شده بود و  

میخواستی بری یادته؟ 

  دوست داشتم بمیرم اما تو نری  

 هر کار کردم خودمو کنترل کنم نشد  

 بغلت کردم و  گریه کردم تو صبر کردی تا آروم شم بعد بری....... 

 اما دیشب وقتی گریه میکردم نبودی که آرومم کنی ....... 

 نیستی ببینی تنهاتر از همیشه شدم.  

 نیستی ............ 

 حس نبودنت بهم حس مرگ و میده 

 حالا باید همه ی لحظه هامو تنها سر کنم   

کم آوردم.......

همه ی خستگیم روی تنم مونده خستگی تموم کارایی که طی این ۲ سال انجام دادم 

 مخصوصا این چند ماه اخیر ...... 

 دیشب خوابم نمیبرد تا ساعتای ۱ بیدار بودم صبحم با همه ی خستگی مجبور بودم برم 

 امتحان بدم  

 بعد از امتحان دیگه یه ذره هم نا نداشتم که حتی تا ایستگاه اتوبوس خودمو برسونم ....  

 نزدیک بود از پله های اتوبوس با مخ بخورم زمین به نظرت اگه زمین میخوردم چی میشد 

 من که توی اون دنیا هم جایی ندارم ......  

 شده بودم مثه مرده های متحرک بلاخره رسیدم خونه... 

 امروز از اون روزاست که بر خلاف همیشه یه لبخند هم نزدم چه برسه به اینکه   

 بخندم 

 درست زمانی که بهت احتیاج دارم نیستی  

 همیشه مثه یه سایه بودی که حتی از دور هم نمیتونم ببینمت  

 دیشب تصمیم گرفتم حتی سایتم برام معلوم نباشه چون فقط نداشتنت رو به رخم میکشه 

 

این روزا یه امید داشتم اونم دوباره دیدنت بود اما حالا اونم ندارم چون کم آوردم  

بدجوری هم کم آوردم 

 حتی دیگه نمیگم کاش الان اینجا بودی چون از کاش گفتن هم خسته شدم   

 حتی کم آوردم از اینکه بگم دلم واست تنگ شده  

 خستم خیلی.................. 

 بغض گلومو گرفته اما حتی نمیتونم گریه کنم  

 با این حال الانم نمیدونم جریان امروز بعد از ظهر رو چه جوری بگذرونم   

 چی میشه زنگ بزنن بگن کنسل

 خدا خودش امروزو بخیر بگذرونه....................

گیتار ِ تنهایی ِ یاد تو

سلام  امیدوارم حالتون خوب باشه  

تاخیر این مدتم واسه این بود که کامپیوترم خراب بود  

این  پست  رو روز پونزدهم نوشتم اما خب الان تونستم بذارمش توی وبلاگم ........ 

 

    در اتاق تاریک تنهایی.....  

 

    ریتم غم انگیز گیتارم سکوت را شکسته است . 

 

     تک تک نتهایی که مینوازم یادآور روزهایی است که با تو بوده ام .   

 

     تصویر تو در ذهنم نقش میبندد و اشک از چشمانم سرازیر میشود  .  

 

     با صدای لرزانم از تو و لحظه هایی که با تو بوده ام میخوانم .  

 

     اما دیری نمیگذرد که همزمان با صدای گیتار آواز من نیز قطع میشود .....  

     

      نمیتوان غرق در خاطرات با تو بودن شد زیرا که واقعیت ِ دور بودن از تو  

      و جای خالی ات را به من نشان میدهد  

 

       

      در این زمان است که دیگر نه صدایی برای از تو خواندن دارم و نه توانی 

       برای نواختن 

 

 

                    

 

      تنها یک چیز میتواند مرا در ادامه ی زندگی یاری دهد ....... 

 

     و آن امید دیدار دوباره ات است .

 

دلاویزترین شعر جهان

                                         ای خوب من این نکته به تکرار بگو  

                             

                                       این دلاویزترین شعر جهان را همه وقت  

       

                                     نه به یک بار و به ده بار ِ که صد بار بگو 

                                 

                                        دوستم داری را از من بسیار بپرس  

                                     

                                         دوستت دارم را با من بسیار بگو 

 

                                                                         فریدون مشیری 

 

بی تو من تنهام

سلام امیدوارم خوب و خوش باشین ....  

چند روز که یکی از ترانه های آرش رو مدام گوش میدم  

تا حالا هیچ ترانه ای رو اینقدر دوست نداشتم  

این ترانه جای همه ی حرفام رو پر کرده واسه همینه که چند وقته از دلنوشته هام  

خبری نیست... 

 

اگه  ماله   من   باشی   کمی   ندارم 

 

                                                 اگه ماله من باشی دیگه غمی  ندارم 

اگه چشماتو داشتم دنیا حرف نداشت 

   

                                                بده به من  دستتو ....اگه ماله من باشی... 

تنهام   تنها تر    از    هر    کی   بگی 

 

                                                 بی تو من تنهام نذاری  از  پیشم  بری  

تنهام     تو        دنیای       نا مهربون 

 

                                                  بی تو من تنهام تو رو خدا پیشم  بمون  

اگه  ماله   من   باشی   کمی   ندارم 

 

                                                  اگه ماله من باشی دیگه غمی  ندارم 

اگه چشماتو داشتم دنیا حرف نداشت 

   

                                                 بده به من  دستتو...اگه ماله من باشی...  

                                                  

سلام دوستای گلم  

 

  

   اینم ادامه ی شعر 

 

 

   

 

 

   گفتمش در عشق پا بر جاست دل 

 

                                          گر گشایی چشم دل زیباست دل 

 

 

   دل ز عشق روی تو حیران شده 

 

                                          در پی عشق تو سرگردان  شده 

 

 

  گفت :در عشقت وفا دارم بدان 

 

                                         من تو  را  دوست  میدارم  بدان 

 

 

   شوق وصلت بسر دارم  بدان 

 

                                         چون تویی مخمور خممارم بدان 

 

 

  با تو شادی میشود غمهای من 

 

                                         با  تو   زیبا  میشود  فردای  من  

 

 

 

  گفتمش عشقت به دل افزون شده 

 

                                        دل ز جادوی رخت افسون  شده  

 

 

 

جز  تو   هر   یادی   مدفون  شده 

 

                                       عالم  از   زیباییت   مجنون  شده 

  

 

 

 

بر لبم بگذاشت  لب  یعنی  خموش 

 

                                      طعم بوسه از سرم برد عقل و هوش 

 

 

 

 

 در سرم جز عشق  او  سودا  نبود 

 

                                      بحر کس جز او در این دل جا نبود 

 

 

 

دیده  جز  بر  روی  او  بینا  نبود 

 

                                     همچو عشق من هیچ گلی زیبا نبود 

 

 

 

 

خوبی  او  شهره ی  آفاق  بود

  

                                                  در  نجابت  در   نکویی   تاق  بود  

 

 

روزگار.............